De stap naar een forum...

Plaats reactie
icc13
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 januari 2021, 17:02

De stap naar een forum...

Bericht door icc13 » 17 januari 2021, 17:15

Hoi,

Na twijfelen toch de stap genomen om dit forum te bekijken.
Ik merk aan mezelf dat het elke maand toch lastiger wordt om positief uit te kijken naar die belangrijkste dag van de maand...

Mijn partner en ikzelf worden sinds september 2020 opgevolgd door het fertiliteitscentrum.
Reden hiervoor was omdat mijn cyclussen steeds 45 - 60 dagen lang waren en de eicelrijping duidelijk problemen ondervond.
Na 3 cyclussen met clomid + pregnyl werd duidelijk dat ook mijn baarmoederslijmvlies niet echt mee wil.
Ondertussen zijn we met de tweede cyclus menopur inspuitingen (+ pregnyl) gestart...
Indien deze niet werken wordt wellicht overgestapt op IUI.

Mijn partner is elke maand super positief (wat wel deugd kan doen) maar als het dan opnieuw op een teleurstelling eindigt, heb ik telkens toch moeite om weer vol moed aan een volgende maand te starten.
Laat ons hopen dat er binnenkort toch goed nieuws komt.

Ondertussen hoop ik steun te vinden bij lotgenoten :-)

Groetjes X

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: De stap naar een forum...

Bericht door Minosh » 19 januari 2021, 8:33

Hey,

Jammer dat je hier moet aanmelden, ik hoop dat je bezoek hier van korte duur mag zijn en dat menopur zijn werk doet🤞. ( De meeste actieve onderwerp zijn iui , ivf en icsi. )
Veel succes.

Ilke
Berichten: 7
Lid geworden op: 1 februari 2021, 18:39

Re: De stap naar een forum...

Bericht door Ilke » 1 februari 2021, 20:03

Hoi hoi!
Ik hoop dat je vindt wat je hier hoopt te vinden :-)
Ik begrijp de teleurstelling van elke maand. Het is niet makkelijk om dan opnieuw weer moed te vinden...
Heel veel succes gewenst!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten