hallo hallo

Plaats reactie
Bloempje1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 januari 2021, 20:27

hallo hallo

Bericht door Bloempje1987 » 24 januari 2021, 21:53

Hallo, ik ben Soof 33 jaar oud en 18 jaar samen met mijn man. Wij zijn in 2016 het grote avontuur aangegaan, zwanger worden. Helaas ging dit niet zoals gehoopt en hebben we na ruim een jaar hulp gezocht bij fertiliteit. Na alle eerste onderzoeken (waar gelukkig niks uit is gekomen) kreeg ik in november het hsg onderzoek en had ik 3 weken later een positieve zwangerschapstest in m´n handen. Daar is in 2018 een kern gezonde stoere knul uit voort gekomen. Dus besloten wij toen hij 10 maanden was het avontuur weer aan te gaan voor het geval het weer wat langer zou duren.... en helaas is dat ook het geval. Na 18 maanden ben ik helaas nog niet zwanger, in augustus weer het hsg onderzoek gehad in de hoop dat dat hetzelfde prachtige resultaat zou hebben, maar nu 6 rondes verder nog steeds geen positieve test. Over 2 weken heb ik een gesprek met de gyn om de iui op te starten en te bespreken of we dit met of zonder hormonen gaan doen. Dus ik ben me wat aan het inlezen over de iui in beide opties. ik heb een regelmatige cyclus en kan m´n eisprong goed vinden doormiddel van ovulatietesten.
buiten dat ik me enorm gezegend voel met een gezonde zoon begint het me een beetje op te breken en ben ik erg emotioneel.
ik hoop hier wat wijzer te worden maar vooral te kletsen met lotgenoten.

Liefs Soof

Ilke
Berichten: 7
Lid geworden op: 1 februari 2021, 18:39

Re: hallo hallo

Bericht door Ilke » 1 februari 2021, 20:00

Heel veel succes Soof. Ik begrijp maar al te goed dat het je begint op te breken en dat je er emotioneel van wordt.
Ik ben altijd in voor een babbeltje! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten