Nieuw hier!

Plaats reactie
Ilke
Berichten: 7
Lid geworden op: 1 februari 2021, 18:39

Nieuw hier!

Bericht door Ilke » 1 februari 2021, 22:05

Hallo iedereen, :D
Na lang proberen zwanger worden ben Ik samen met mijn vriend met een traject gestart. We hebben veel onderzoeken moeten laten doen, want lange tijd bleef veel onduidelijk.
Gelukkig zijn wij intussen kunnen starten met iui, maar helaas hebben wij nog geen geluk gehad.

Heel dit traject doet veel met ons/mij. Van hoop tot wanhoop, van teleurstelling, verdriet, frustratie tot opluchting.

Ik ben dan ook opzoek naar een vriendin/ buddy. Bij voorkeur iemand uit de provincie Antwerpen... om dit alles te kunnen delen.
Laat gerust een berichtje achter en dan zien we verder! :wink:

Schildpadje
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 februari 2021, 10:16

Re: Nieuw hier!

Bericht door Schildpadje » 10 februari 2021, 10:23

Hoi hoi,

Ik ben zelf ook nieuw hier en ook op zoek naar wat herkenning/steun op dit zware avontuur.
In december 2019 is ons verhaal begonnen. Ik stopte met hormonale anticonceptie, maar na 8 maanden bleek ik nog steeds geen eisprong te hebben gehad. Dan ben ik begonnen met Clomid en al snel volgde Pregnyl & Utrogestan. Na iets meer dan een half jaar medicatie, echo's, bloednames,... heb ik het al helemaal gehad. Sinds deze maand zijn we gestart met Letrozole. Ik weet het allemaal niet goed meer, die kinderwens is zooo ontzettend groot, maar het traject weegt ook zo zwaar :?

Ik ben trouwens ook van Antwerpen ;)

Groetjes!

Ilke
Berichten: 7
Lid geworden op: 1 februari 2021, 18:39

Re: Nieuw hier!

Bericht door Ilke » 10 februari 2021, 14:06

Hoi schildpadje,

Bedankt voor je reactie! :)
Ik snap dat dit allemaal zwaar weegt, dat doet het bij ons helaas ook :( ... De onzekerheid, de teleurstelling... elke keer opnieuw. En anderzijds is de kinderwens zo groot...
Mag ik vragen of je intussen ook bezig bent met IUI?

Knuffel vanuit het Antwerpse ;-)

Schildpadje
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 februari 2021, 10:16

Re: Nieuw hier!

Bericht door Schildpadje » 10 februari 2021, 20:17

Ja hoop en teleurstelling ligt zo dicht bij elkaar!
Wij zijn nog niet bezig met IUI.
Zijn nu wel net doorverwezen door de gynae, dus volgende cyclus gaan wij eens horen wat de volgende stap is...

Ilke
Berichten: 7
Lid geworden op: 1 februari 2021, 18:39

Re: Nieuw hier!

Bericht door Ilke » 12 februari 2021, 16:07

Heel veel succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten