Ik zoek een koppel om voor te dragen

Plaats reactie
Elsi
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 maart 2021, 21:37

Ik zoek een koppel om voor te dragen

Bericht door Elsi » 6 maart 2021, 21:51

Dag iedereen,

Veel koppels die hun kinderwens (nog) niet in vervulling zien gaan... Hoe vind je als draagmoeder dat juiste koppel?
Ik ben al een keer draagmoeder geweest en dat is heel goed verlopen. Daarna heb ik met een ander koppel een traject doorlopen maar ondanks dat we allen probeerden, de verschillen tussen ons waren zo groot, dat het niet bleef werken. Ik zoek daarom een nieuw koppel, liefst uit Limburg. Een heteroseksueel koppel, zonder andere kinderen voor hoogtechnologisch. Ik wil graag een vorm van contact houden na de geboorte. Qua persoonlijkheid zoek ik een koppel dat oprecht, open, spontaan en flexibel is ingesteld met een stabiele thuissituatie. Ondanks dat ik me besef dat het zwaar is voor wensouders om in onzekerheid te verkeren, vind ik het belangrijk met verschillende koppels te spreken en om dan een vrije keuze te kunnen maken. Hierbij ga ik af op mijn gevoel.

atomboyke
Berichten: 6
Lid geworden op: 1 oktober 2019, 10:36

Re: Ik zoek een koppel om voor te dragen

Bericht door atomboyke » 15 maart 2021, 17:44

Hey Elsie

Ik denk dat het belangrijk is om je hart te volgen. Tussen de draagmoeder(en eventuele partner) en de wensouders moet er toch een soort vlinders in de buik zijn. Je moet allemaal jezelf kunnen zijn en niet anders moeten voordoen.
Wij zelf zijn twee mannen en onze voorkeur is laagtechnologische draagmoederschap. Dat is helemaal niet wat jij zoekt maar ik wens je heel veel succes in de zoektocht naar goeie wensouders. De fb pagina zwanger voor een ander of dragen uit liefde kan jou mss helpen om de juiste wensouders te vinden.
Succes
Tom en Stijn

EviVH
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 oktober 2021, 13:35

Re: Ik zoek een koppel om voor te dragen

Bericht door EviVH » 11 oktober 2021, 14:18

Elsi schreef:
6 maart 2021, 21:51
Dag iedereen,

Veel koppels die hun kinderwens (nog) niet in vervulling zien gaan... Hoe vind je als draagmoeder dat juiste koppel?
Ik ben al een keer draagmoeder geweest en dat is heel goed verlopen. Daarna heb ik met een ander koppel een traject doorlopen maar ondanks dat we allen probeerden, de verschillen tussen ons waren zo groot, dat het niet bleef werken. Ik zoek daarom een nieuw koppel, liefst uit Limburg. Een heteroseksueel koppel, zonder andere kinderen voor hoogtechnologisch. Ik wil graag een vorm van contact houden na de geboorte. Qua persoonlijkheid zoek ik een koppel dat oprecht, open, spontaan en flexibel is ingesteld met een stabiele thuissituatie. Ondanks dat ik me besef dat het zwaar is voor wensouders om in onzekerheid te verkeren, vind ik het belangrijk met verschillende koppels te spreken en om dan een vrije keuze te kunnen maken. Hierbij ga ik af op mijn gevoel.
Dag Elsie

Zouden we in contact kunnen komen?
Mijn manen ik zijn op zoek naar een draagmoeder.
Het zou gaan om een hoogtechnologische terugplaatsing. We hebben al een (deel van een) traject doorlopen en hebben 11 embryo's. Ik ben dus wel vruchtbaar (want deze zijn er van 1 poging) maar kan zelf geen kindjes baren omwille van het MRKH-syndroom.
Misschien heeft u al veel reactie gehad, maar wie niet waagt... :)

Liefs
Evi

Channielle
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 januari 2022, 17:29

Re: Ik zoek een koppel om voor te dragen

Bericht door Channielle » 17 januari 2022, 17:39

Ook wij zijn, zoals zoveel anderen op zoek naar een draagmoeder. Als je nog op zoek bent naar een wenskoppel en het gesprek wil aangaan, stuur me maar gerust een berichtje. Wij realiseren ons dat we niet al te veel hoop mogen koesteren, gezien de hoeveelheid wensouders, maar we geven nog niet op ;-)

tuba
Berichten: 21
Lid geworden op: 1 juni 2022, 21:42

Re: Ik zoek een koppel om voor te dragen

Bericht door tuba » 17 september 2022, 11:09

Elsi schreef:
6 maart 2021, 21:51
Dag iedereen,

Veel koppels die hun kinderwens (nog) niet in vervulling zien gaan... Hoe vind je als draagmoeder dat juiste koppel?
Ik ben al een keer draagmoeder geweest en dat is heel goed verlopen. Daarna heb ik met een ander koppel een traject doorlopen maar ondanks dat we allen probeerden, de verschillen tussen ons waren zo groot, dat het niet bleef werken. Ik zoek daarom een nieuw koppel, liefst uit Limburg. Een heteroseksueel koppel, zonder andere kinderen voor hoogtechnologisch. Ik wil graag een vorm van contact houden na de geboorte. Qua persoonlijkheid zoek ik een koppel dat oprecht, open, spontaan en flexibel is ingesteld met een stabiele thuissituatie. Ondanks dat ik me besef dat het zwaar is voor wensouders om in onzekerheid te verkeren, vind ik het belangrijk met verschillende koppels te spreken en om dan een vrije keuze te kunnen maken. Hierbij ga ik af op mijn gevoel.
beste

wij zoeken nog steeds een draagmoeder
als u nog geïnteresseerd bent 0488355031 dankje :((

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten