Hallo allemaal

Plaats reactie
Poek
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 april 2021, 7:14

Hallo allemaal

Bericht door Poek » 6 april 2021, 11:38

Hallo allemaal,

Ik ben Poek 33 jaar oud en samen met mijn man al zo’n twee jaar in het traject.

Nu dat ik dit zo schrijf realiseer ik me dat het al een lang een zwaar traject is geweest.

Wij zijn in 2017 gestopt met de pil en toen gelijk zwanger geworden helaas is dit een vroege miskraam geworden. Na een jaar nog niet opnieuw zwanger en naar de doc geweest die alles heeft gecontroleerd bij mij was alles in orde dus is er besloten om een sperma onderzoek te doen. Deze bleek helaas niet goed.

In dec ‘18 hadden we onze eerste afspraak in het uz Brussel daarbij bleek dat de vorm niet goed was hierop is besloten om 3 keer IUI te doen en dan door naar ICSI.

Helaas zijn de 3 IUI mislukt en zijn we in september ‘19 aan ICSI begonnen hieruit zijn 3 embryo’s gekomen. De eerste twee zijn niet blijven plakken de laatste is een Bbz geworden.

Toen kwam corona en hebben we een tijde niks kunnen doen ook in de tussentijd bijkomende onderzoeken gehad maar veder niks kunnen vinden.

In september ‘20 zijn we dan voor poging twee gegaan hieruit is een embryo ontstaan hiervan ben ik kort zwanger geweest voordat het is misgegaan. Uit onderzoek op het embryo is gekomen dat er een chromosoom afwijking was.

In maart ‘21 onze 3de icsi poging gehad hieruit is 1 embryo gekomen die gestopt is met delen op dag 6. Dit was niet wat we hadden verwacht.

Uit gesprek met de arts is gebleken dat mijn eicel kwaliteit niet goed is. De artsen zijn zelf ook voor een raadsel aangezien ik wel goed op de hormonen reageer alleen het resultaat is er niet.

De volgende twee pogingen worden in natuurlijke cyclus gedaan.

Als dat niet lukt wordt het eicel donatie. Hier ben ik best bang voor omdat je niet goed weet wat je allemaal kan verwachten.

Wij hopen nog op een klein wonder via de natuurlijke cyclus.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten