Hallo :-)

Plaats reactie
TaraFre
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 december 2020, 10:21

Hallo :-)

Bericht door TaraFre » 14 april 2021, 11:29

Hallo iedereen!

Ik wil mezelf ff voorstellen. Ik ben bijna 38 jaar oud en mijn partner is er 49. We zijn al 7 jaar samen. Ik heb 2 tieners uit mijn vorige relatie. Deze zijn beide uit spontane zwangerschappen geboren, de oudste zelfs zèèr spontaan want we waren nog maar 2 maanden samen :lol: Mijn huidige partner heeft nog geen kids. Hij was er nooit echt aan toe, tot we ons vorig jaar ineens realiseerden dat het 'nu of nooit' was en we ervoor wilden gaan <3 Gezien onze leeftijd zijn we vrij snel bij de gyn langsgeweest en heeft deze alvast ons bloed gecontroleerd. Hieruit bleek dat bij mij alles 'normaal' was maar dat mijn partner trage en afwijkende zwemmers heeft, dan ook nog vrij weinig in aantal :? De gyn vertelde ons dat we gerust konden proberen maar dat realistisch gezien er zeer weinig kans was op een spontane zwangerschap en dat we toch aangewezen waren op hulp... Na een tijd het onderwerp te laten rusten namen we in januari toch contact op met Life Expert Center in Leuven en we konden er al enkele weken later terecht voor een eerste gesprek. Het was direct duidelijk dat we gingen starten met ICSI en moest al starten met de pil op de eerste dag van mijn volgende regels. In februari kreeg ik een hysteroscopie waaruit bleek dat ik een polliep had in de baarmoeder. Dr. Segaert wou dat deze eerst werd verwijderd voor het starten van de stimulatie. In maart had ik voor deze ingreep al een afspraak in de dagkliniek in het HH Leuven, 2 weken herstellen en nog een controle-echo, alles was ok. Begin deze maand afspraak in HH voor de medicatie en uitleg. Morgen moet ik stoppen met de pil en vanaf de 20ste starten met Gonal-F. Dr. Segaert voorspelde dat de PU ongeveer begin mei zal zijn :) Het is zeer spannend allemaal en ik had me voorgenomen om niet te vertoeven op fora :lol: Maar wat is er mis met je hart luchten en meeleven met anderen? Nog een goede reden is dat enkel ik en mijn partner op de hoogte zijn. Vrienden van ons weten van de wens maar niet van de ICSI, op vraag van mijn partner. En familie, zelfs onze ouders en broers en zussen, weten van niets, ook niet van onze kinderwens. We willen ons behoeden voor negatieve reacties. We hebben in het verleden eens tussen pot en pint zo om te lachen, al eens 'steentjes gesmeten' en iedereen van de 1ste tot de laatste verklaarde ons voor gek :cry: Zo van 'maar ale ge zijt er bijna van af (omdat ik al 2 tieners heb)', 'dan zijt ge tot uw pensioen niet op uw gemak', 'in deze tijd...', 'weer in de pampers en gebroken nachten',... En zelfs mijn stiefpa en schoonpa zeiden apart van elkaar krak hetzelfde 'van mij moet ge dan gene proficiat verwachten' En dan mijn schoonzus 'oei oei ge zijt toch al veel te oud, ik was er 33 van mijn oudste en da was al op randje' ??? :evil: Waar haalt iedereen het recht om zo bot te reageren? Daar zijn we toch ff niet goed van geweest en het gevolg is dat we het pas gaan zeggen als ik effectief al 3 maanden ver zal zijn, hopelijk, ooit... :cry: Btw, mijn kids weten ook nog van niets, tis dus thuis niet altijd gemakkelijk om alles te verstoppen...

Ok tot zover in een notendop wie ik ben :D
Groetjes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten