New here. KID lesbisch paar

Plaats reactie
Sannevdb1990
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 april 2021, 14:33

New here. KID lesbisch paar

Bericht door Sannevdb1990 » 26 april 2021, 14:45

Hey allemaal.

Wauw ik heb echt nood aan mijn verhaal neer te schrijven omdat ik graag praat met mensen met dezelfde ervaringen.
Ik en mijn partner zijn 3 jaar samen en hebben alle 2 een enorme kinderwens. Een jaar geleden zijn we aan dit avontuur gestart in UZ Leuven. Door corona is alles verlaat.. Maandag 19 april heb ik mijn sluit pregnyl 5000 gezet en woensdag 21 april ben ik voor de eerste keer geinsemineerd door donorsperma. Ik dacht dat ik de zenuwen onder controle kon houden maar pfoew.. dit is emotioneel zwaar! Hebben er nog vrouwen zo last van Pregnyl? Ik ben dagelijks misselijk.. opvliegers, emotioneel,borsten doen pijn... Gisteren had ik wat maandstondepijn. 6 mei moet ik bloed laten trekken voor een zwangerschapstest, de tijd lijkt eindeloos te duren 😅. Zijn er die vroeger een zwangerschapstest thuis hebben gedaan? Ik wil natuurlijk ook geen valse hoop hebben. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

-x-

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: New here. KID lesbisch paar

Bericht door Sproetje » 4 mei 2021, 16:01

Hey hey

Ook ik zit in het IUI-D traject. Ik ben ook samen met een vrouw. Dit jaar zal dat 10 jaar zijn. We zijn bezig sinds vorig jaar met het traject. Alles is op natuurlijke wijze en pregnyl heb ik nog nooit moeten zetten wegens spontane ovulatie. Dus over bijwerkingen kan ik je niets vertellen. Maar ook ik voel maandelijks vanalles. De eerste keer dacht ik zelfs dat ik zwanger was. Ik had echt bijna elk symptoom die je je kunt voorstellen. Maar helaas. Niets. Ik test altijd zelf op dag 14 na de inseminatie. Deze maand had ik voor de eerste keer ook een bloedname gepland maar deze is niet doorgegaan omdat ik m’n maandstonden al had.
Neem jij iets van hormonen of is het ook op natuurlijke wijze? Is je cyclus regelmatig? De mijne is regelmatig maar wel gemiddeld 31 dagen.

Groetjes en veel succes,
Sproetje
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Nieuwindezewereld
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 maart 2017, 11:02

Re: New here. KID lesbisch paar

Bericht door Nieuwindezewereld » 11 mei 2021, 11:49

Hoi

Ook mijn vrouw en ik zijn al een jaar intensief bezig met ICSI 2 en ook hier regelmatig pregnyl...gruwelijk vind ik pregnyl. Ik ben er zo belabberd van en opgezwollen.
Pregnyl heeft een halveer waarde per 33 uur...zo kan je uitrekenen wanneer deze uit je lijf is. Want anders kan je vals positief testen en dat zou best triest zijn.

Ik wens jullie veel doorzettingsvermogen....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten