Even voorstellen

Plaats reactie
Moedervan2
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 juli 2021, 22:00

Even voorstellen

Bericht door Moedervan2 » 28 juli 2021, 22:10

Hai allemaal, ik ben Leonie moeder van 2 kids, 1 van 13 en 1 van 6. Mijn zoon van 6 is van mijn huidige man en een tijd terug besloten dat we graag voor een 3e kindje wilde gaan. Inmiddels is dit 4 jaar terug, 2 miskramen achter de rug en in het zkh onderzocht maar geen oorzaak gevonden en we hebben.immers al samen een zoon gekregen. Bewust niet gekozen voor een verder medisch traject. Nu begint de klok te tikken ik ben 42 en mijn man 44. Daarmee wordt het ook emotioneler voor mij en merk ik dat ik behoefte krijg om het te benoemen en te bespreken. Ik voel mij soms heel eenzaam in de teleurstelling elke maand. Mensen bagatelliseren toch heel vaak" ach joh je hebt 2 gezonde kinderen " wat waar is maar onze wens net zo vurig is als bij ons zoon. Ik hoop hier te kunnen delen wat er in mij omgaat maar ook te leren en te steunen. Groetjes

Kathle
Berichten: 4
Lid geworden op: 5 november 2018, 22:10

Re: Even voorstellen

Bericht door Kathle » 5 september 2021, 20:45

Hoi Leonie,
Ik begrijp je verhaal volledig. Ik heb ook 2 eigen kindjes en zou het heel fijn gevonden hebben om een derde te krijgen. De reden bij ons is totaal anders dan bij jou, maar ik heb ook heel bewust gekozen om hier niet verder mee te gaan. En om de tijd, doet dit nog steeds heel veel pijn.
Zoals je zegt, is het heel moeilijk om hiermee naar buiten te komen.
Hopelijk vind je toch een manier om dit te verwerken.
Lieve groetjes,
Kathleen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten