Pcos

Plaats reactie
Hopertje
Berichten: 12
Lid geworden op: 3 mei 2021, 15:20

Pcos

Bericht door Hopertje » 9 september 2021, 16:45

Hallo allemaal,

Ik ben 3 jaar geleden gestopt met de pil. Na 6 maanden nog niets en zelfs geen maandstonden gehad.
Ziekenhuis zei me dan ook om met hormonen te starten en inseminatie omdat bij mijn man ook wat problemen waren.
Mijn man was intussen in orde gebracht.
Dus 6 keer inseminatie gehad en de laatste keer was het raak maar jammer genoeg na 4 weken zwangerschap een miskraam gehad. Dus zijn we doorgestuurd naar uz brussel, daar hebben ze ontdekt dat ik zware pcos heb d.w.z dat ik geteld met een onderzoek 60 follikels op mijn eierstokken heb, waardoor ik heel zelden menstrueer en een eisprong heb. Dit was wel even slikken.
Dus advies was afvallen en vitamine nemen om zo mijn lichaam gezonder te maken. Nu 15 kg afgevallen was het voor mij ook maar gissen of ik nu wel mijn menstruatie er door krijg of niet want zonder hormonen is dit eigenlijk nihil.
Nu blijk ik toch heel vroeg zwanger te zijn pakt 2 weken dus dit is heeel vroeg. Maar heb wel een zeurende gevoel in mijn buik. Beetje te vergelijken met maandstonden. Heb veel bang dat het dit keer weer mis loopt... maar zolang ik geen bloed zie denk ik dat het nog goed zit, maar toch blijf ik heel veel bang hebben voor terug een miskraam... pff

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten