Hallo & enkele vraagjes

Plaats reactie
TheGallerist
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 september 2021, 23:50

Hallo & enkele vraagjes

Bericht door TheGallerist » 12 september 2021, 8:12

.
Laatst gewijzigd door TheGallerist op 5 november 2021, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Hallo & enkele vraagjes

Bericht door Hillie » 12 september 2021, 21:18

Hey,
Ik heb geen lesbische relatie, dus daaromtrent kan ik je niet helpen, mr ik ben dit jaar in behandeling geweest in Gasthuisberg wegens de slechte spermakwaliteit van mijn vriend (icsi dus).
Super content van. Duidelijke communicatie, en de dokter nam écht de tijd voor mij en al mijn vragen. Ook kon ik altijd telefonisch contact met fertiliteit opnemen als ik nog vragen had. Steeds heel goed en vriendelijk geholpen. Verder moet je héél vaak langs voor bloednames en echo's, en ik stond versteld van hoe vriendelijk al die mensen waren, keer op keer. Altijd met een glimlach en heel begripvol, ik vond het echt niet erg om daar langs te gaan. Heb ze bij mijn laatste bloedname dan ook bedankt voor hoe ze werken, want zo een warmte verwachtte ik niet van een ziekenhuis. Het overtrof mijn verwachtingen.
Ik had geen lange wachttijden (mr ik werd dan ook wel als 'dringend' aanschouwd wegens mijn leeftijd (39)), enkel lang wachten op vervolgonderzoeken voor mijn vriend want was toen nog midden Corona tijd...
En al mijn afspraken waren altijd heel stipt, geen uren wachten. Voor bv een bloedname was ik nooit langer dan een uurtje van huis (ik woon op 10 min)!
Dus ik heb heel goede ervaringen met UZ Leuven (en van 2e terugplaatsing raak voor mij, al stond de volgende pick up zelfs al ingepland om geen tijd te verliezen).

Jette is vooral beter als je een groter (lichamelijk) probleem/complicatie hebt, maar voor de gewone gevallen zijn UZ en Heilig Hart zeker ook ok hoor.
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten