Nieuw hier, EUG ervaring

Plaats reactie
Nickyd92
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 september 2021, 10:49

Nieuw hier, EUG ervaring

Bericht door Nickyd92 » 29 september 2021, 11:04

Hallo!

Ik ken het forum al een tijdje maar wil nu toch graag mijn verhaal al een keer kwijt.
Ik ben in November 2020 gestopt met de pil, na 1x een kuur te volgen met de vrij verkrijgbare Gametix bleek het op 15 sept raak. Na 10 maanden kon ons geluk niet op. Helaas een week later op 22 sept kreeg ik een soort menstruatie krampen en verloor ik wat bloed, je weet hoe laat het dan is. De huisarts dacht aan een miskraam en er werd bloed afgenomen. De ogen hebben ik uit mijn kop gejankt. Thuis werden de klachten eigenlijk erger, mijn hele buik deed pijn en ik viel die avond ook nog eens flauw. Foute boel. Toen de volgende ochtend de huisarts belde met het nieuws mijn hcg waardes nog steeds erg hoog waren moest ik onmiddellijk naar de gynaecoloog. En daar werd op een echo gezien dat het vruchtje niet zat waar het moest te zitten. Dus onmiddellijk door naar de spoed en een paar uur later lag ik in de OK. Mijn eileider was al aan het barsten en er was redelijk wat bloed in mijn buikholte gekomen. Mijn rechter eileider hebben ze niet kunnen sparen.
Tijdens de operatie hebben ze ook gezien dat ik redelijk wat verklevingen heb in en rond mijn baarmoeder wat dit net betekent weet ik nog niet goed.
Ik ben vooral bang voor de toekomst, gaat dit nog eens gebeuren? Duurt het weer zo lang? Krijg ik dit verwerkt? Ik leef ff van dag tot dag en probeer heel de situatie wat te relativeren. Er over praten helpt voor mij wel, vandaar ik hier ff mijn verhaal plaats.

X Nicky

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten