Eiceldonor of draagmoeder biedt zich aan

Plaats reactie
Ramona013
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 december 2021, 16:31

Eiceldonor of draagmoeder biedt zich aan

Bericht door Ramona013 » 11 december 2021, 17:12

Ik ben een vrouw van 31 heb 3 kindjes waaronder een 2eeige tweeling. Mijn gezin is af maar heb de wens iemand te helpen in de vorm van eiceldonatie of draagmoederschap. Mocht je interesse hebben stuur me een berichtje en wie weet ben ik de match die jullie wondertje of zelfs wondertjes (tweeling zit...

Paul5251
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 december 2021, 18:28

Re: Eiceldonor of draagmoeder biedt zich aan

Bericht door Paul5251 » 11 december 2021, 18:38

Hallo Ramona,

Wat fijn dat je deze wens hebt. Wij zijn op zoek naar een draagmoeder. Zoals je misschien weet is dit in Nederland niet toegestaan dus wij hopen onder andere via deze weg toch een kindje in ons midden te mogen verwelkomen. Ik weet nog niet hoe ik via hier een privé bericht kan sturen om wat meer informatie uit te wisselen mocht je willen.

Lieve groet

Paul

Irka
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 november 2021, 22:03

Re: Eiceldonor of draagmoeder biedt zich aan

Bericht door Irka » 16 december 2021, 16:15

Hallo Ramona,
Wij zijn een lesbisch koppel van 46 en 50 jaar en nog steeds opzoek naar een draagmoeder. Wij zijn van Limburg België. Ben zelf ook de helft van een eeneigen tweeling 🙂Wat een mooi gebaar van U dat je wil eicellen doneren of draagmoeder wil zijn voor iemand.
Moest je nog geen koppel gevonden hebben willen wij U wel beter leren kennen en kijken of het klikt tussen ons 😉. Je mag me altijd een berichtje sturen sta ook op deze forum onder de naam Irka.
Alvast wil ik je bedanken en zeggen dat ik bewondering voor je heb om zo een mooie daad te willen brengen voor iemand.
Liefs Irka

Stefke86
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 januari 2022, 11:05

Re: Eiceldonor of draagmoeder biedt zich aan

Bericht door Stefke86 » 12 januari 2022, 13:32

Ramona013 schreef:
11 december 2021, 17:12
Ik ben een vrouw van 31 heb 3 kindjes waaronder een 2eeige tweeling. Mijn gezin is af maar heb de wens iemand te helpen in de vorm van eiceldonatie of draagmoederschap. Mocht je interesse hebben stuur me een berichtje en wie weet ben ik de match die jullie wondertje of zelfs wondertjes (tweeling zit...
Liefste Ramona, heeft u intussen al iemand gevonden aub? Wij zouden ook nog hulp kunnen gebruiken als draagmoeder. Mailen mag altijd via ibisvandeduvetorre@gmail.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast