Nieuw hier

Plaats reactie
Melske
Berichten: 12
Lid geworden op: 6 februari 2022, 22:59

Nieuw hier

Bericht door Melske » 7 februari 2022, 8:54

Hallo,

Mijn man en ik starten volgende maand met IVF icsi.
We zijn al bijna 2j aan het proberen maar het lukte niet.
Ik heb vooral schrik van de hormonen spuitjes. Ik ben nu voor mijn regels als zo grumpy 🤭. Wat waren de gevolgen voor jullie?
Ik moet nog eerst een hysteroscopy ondergaan en bij de volgende cyclus starten we. Spannend 😱😬.
Ohja ik word volgende maand 38 dus al wat ouder ook. Voorlopig staan mijn bloedwaarden wel heel goed.
🙏🙏🙏

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: Nieuw hier

Bericht door Liesjeb » 7 februari 2022, 10:00

Hallo Melske, helaas ook welkom hier ;) Wij zijn deze maand ook begonnen aan onze eerste IVF cyclus. Ik was ook heel zenuwachtig voor de spuitjes in het begin maar dat valt gelukkig heel goed mee. Hier en daar prikt het wat en ik voel wat spanning aan de eierstokken maar verder kan ik niet klagen. Mijn teller staat trouwens ook al op 38. Veel succes en hopelijk worden jullie snel beloond :)
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Melske
Berichten: 12
Lid geworden op: 6 februari 2022, 22:59

Re: Nieuw hier

Bericht door Melske » 9 februari 2022, 22:32

Hallo,

Vandaag langsgeweest bij de vroedvrouw voor meer info over het traject. Een hele boterham en nog vaak over en weer maar dat hebben we er zeker voor over 😁.
Moet ook nog een genetisch onderzoek gebeuren. Hoe liep dit bij jou? Normaal denk ik midden maart te starten. Spannend allemaal.

Melske
Berichten: 12
Lid geworden op: 6 februari 2022, 22:59

Re: Nieuw hier

Bericht door Melske » 9 februari 2022, 22:32

Hallo,

Vandaag langsgeweest bij de vroedvrouw voor meer info over het traject. Een hele boterham en nog vaak over en weer maar dat hebben we er zeker voor over 😁.
Moet ook nog een genetisch onderzoek gebeuren. Hoe liep dit bij jou? Normaal denk ik midden maart te starten. Spannend allemaal.

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: Nieuw hier

Bericht door Liesjeb » 16 februari 2022, 14:49

Melske schreef:
9 februari 2022, 22:32
Hallo,

Vandaag langsgeweest bij de vroedvrouw voor meer info over het traject. Een hele boterham en nog vaak over en weer maar dat hebben we er zeker voor over 😁.
Moet ook nog een genetisch onderzoek gebeuren. Hoe liep dit bij jou? Normaal denk ik midden maart te starten. Spannend allemaal.
Het is zeker en vast een extra tijdsbesteding :lol: Wij hebben geen genetisch onderzoek moeten doen (denk ik), wel veel bloedstaaltjes laten afnemen. Ik loop ondertussen rond met een constante blauwe plek op m'n linkerarm :?
Je kan hier ook groepjes vinden per behandeling, waar je met al je vragen terecht kan. In de ICSI groep ga je de meest relevante info vinden. Succes alvast!
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten