Ervaring met mislukt Cerclage

Plaats reactie
Dalyn
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 maart 2022, 0:08

Ervaring met mislukt Cerclage

Bericht door Dalyn » 5 maart 2022, 0:51

Hello, Wie heeft hier ervaring meegemaakt met perongelukt aangeprikt vruchtzakje tijdens noodcerclage? Kan het bbytje zeer klein kans kunnen leven tot geboren als de baarmoederhals opengegaan met uitpuilende vliezen zonder cerclage? Ben 14 weken zwanger en plots beetje bloed gezien en direct gync gecontacteerde. Tijdens transvaginal echo gezien dat baarmoederhals open gegaan met uitpuilende vliezen dus ze hebben voorsteld om noodcerclage te doen maar kans van de ingreep is zeer klien maartoch dat is de enige optie om kindje te redden. Tijdens noodcerclage is de vliezen aangeprikt en dus veel vruchtwater gekomen dus cerclage is mislukt. Kindje lief nog hoewel dat veel vruchtwater uitgekomen. Ik vind het heel erg want we moeten beslissingen nemen om kindje los te laten want kans om kindje te leven is klien en als ik de kindje niet loslaten is er een grote kans dat ik kan infectie krijgen zegt van de dokter. Mijn vraag is zijn er ook hier ervaringzn hoewel dat veel vruchtwater uitgekomen maartoch kindje lief nog tot geboren? Ik heb nu veel spijtig dat ik heb cerclage laten doen. Beter mss geen cerclage laten doen en misschien kindje kan nog leven tot geboren en ik moet geen beslissingen nemen om kindje los te laten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten