Bijna 30 worden

Plaats reactie
annamarialap
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:02

Bijna 30 worden

Bericht door annamarialap » 6 mei 2022, 13:13

Hallo,

Ik ben anna-maria en word volgende week 30 jaar. Al jaar en dag wil ik heel graag mama worden. Nu de 30 er aan komt en ik sukkel in de liefde zet dit mij tot nadenken om BAM te worden. Ik ben hier al jaar over aan het nadenken om de stap te zetten voor informatie in te winnen. Het brengt immens veel emoties naar boven wetende dat ik nog altijd geen mama kan zijn. Vele vrienden van mij zijn al geweldige ouders waar ik de leuke tante mag voor zijn. DIt is niet wat ik alleen wil, ik zou graag een kindje van mezelf willen. Nu in september zou ik graag proberen om mijn bachelor in de verpleging te behalen dit duurt 2.5 jaar. Ik zou sowieso voor mijn 35ste een kindje willen. Ik heb dit openhartig gisteren besproken met mijn therapeut dat ik een 5 jarenpan wil uit stippelen. Ik wil ook financieel goed staan voor mijn ongeboren kind. Ik weet niet of er mensen zijn die me tips kunnen geven of mij wegwijs kunnen maken in dit traject?. Ik heb wel in 2020 een GBP gedaan en in 2021 een BWC. Ik ben sowieso hiervoor gekent in AZ Jan PAlfijn in Gent. Ik ben meer aan het denken om naar daar eens te gaan.. Als er iemand ervaring heeft mag die me altijd eens sturen.

alvast bedankt voor te luisteren naar mijn korte uitleg.
groetjes
Anna-Maria

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten