Nieuw hier Wens papa opzoek naar wens mama

Plaats reactie
wenspapalimburg
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 oktober 2022, 9:38

Nieuw hier Wens papa opzoek naar wens mama

Bericht door wenspapalimburg » 15 oktober 2022, 9:46

Hallo lieve wens mama(s),

Ik ben een getinte single homoseksuele man van 38 jaar woonachtig in Zuid Limburg.
Heb een eigen huis met een grote tuin, een leuke baan en heb mijn leven prima op orde.
Mijn voorkeur gaat uit naar een wens mama die ook uit Zuid Limburg komt. (Regio Heerlen en omstreken)

Ik ben in goede conditie, en zorg goed voor mijzelf, gezond eten, niet roken enz.
Ik ben ondernemend en vind het fijn anderen te ontmoeten, plezier te hebben, te delen en van elkaar te mogen leren.

Goede gesprekken en een luisterend oor te zijn als dat nodig is.
Daarnaast hou ik van muziek luisteren, fotografie, natuur, dieren, er op uitgaan enz. Maar in vind het ook fijn om lekker thuis te zijn op z'n tijd.

Ik vind het ook belangrijk om respect voor elkaar te hebben, laat iedereen in zijn waarde.
Ga een beetje liefdevol met elkaar om. Dat is iets wat ik belangrijk vind en zou dat ook zeker in de opvoeding van het kind willen betrekken!
Al een aantal jaren heb ik een kinderwens die tot op heden deels gevuld is. Ik ben namelijk pleegvader geweest van een zoontje van nu 10 jaar die ruim drie jaar vol tijd bij heeft gewoond. Hij is inmiddels mede door mijn hulp weer terug thuis geplaatst.

Nu is de tijd rijp om zelf papa te worden, ik zou ontzettend graag een kindje van mezelf willen samen met een leuke single vrouw of een leuk dames stel.
Ik ben op zoek naar een fijn co-ouderschap met een vrouw of lesbisch stel met een gezamenlijke kinderwens, verdeling van co-ouderschap is bespreekbaar.

En niet alleen co-ouder worden, maar ook goede vrienden om zo doende de opvoeding gezamenlijk vorm te geven.
Ik ben meer dan flexibel over de invulling van het co-ouderschap maar wil wel graag bij alles betrokken zijn.

Qua opvoeding vind ik het erg belangrijk dat het kind zichzelf kan zijn. Daarnaast wil ik het kind niet dopen of religieus opvoeden.
Vader zijn in de vorm van het co-ouderschap zie ik helemaal voor mij. Twee huizen met lieve ouders voor een kindje moet toch te realiseren zijn?

Ik hoop snel wat te horen.

Giorgio

wenspapalimburg@hotmail.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten