Nieuw hier

Plaats reactie
Eba
Berichten: 3
Lid geworden op: 7 december 2022, 15:35

Nieuw hier

Bericht door Eba » 7 december 2022, 15:49

Ik heb er heel bewust voor gekozen om zonder partner voor een kindje te gaan. Bij de start van dit hele traject verwacht je nog dat alles wel vlot zal gaan. Iedere keer als ik op fertiliteit aankwam dacht ik: "Gelukkig hoef ik die spuiten niet te zetten naar aanloop van een pick-up. Gelukkig moet ik geen hormonen nemen. Gelukkig heb ik een regelmatige cyclus." Maar na verloop van tijd viel er heel wat 'gelukkigs' weg van mijn lijstje. Ook ik heb intussen een pick-up achter de rug, ook ik ben hormonen aan het nemen, ook bij mij is mijn cyclus niet meer zo regelmatig als voorheen.

Ik ben gestart met 6 inseminatiepogingen, iedere keer via een donor dus. Al die 6 keren is er geen sprake geweest van een zwangerschap. In het begin kreeg ik dit emotioneel nog vrij goed geplaats, maar intussen begint dit bij mij ook zwaar door te wegen.
Daarna ben ik gestart met IVF. Ik heb 1 pickup achter de rug. En heb intussen 3 terugplaatsingen gehad.

Ik heb nog het geluk gehad dat ze een aantal mooie eicellen hebben kunnen weghalen binnen IVF ronde 1. Van de 16 eicellen, hebben ze er 6 succesvol kunnen bevruchten. Alle 6 werden ze toen ingevroren, aangezien ik geen verse TP kreeg omwille van overstimulatie.

Overmorgen mag ik mij gaan testen... Weer heel spannend. Maar ik voel aan alles in mijn lichaam dat ook deze poging waarschijnlijk weer geen succes zal zijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten