Ik stel me graag even voor

Plaats reactie
JelleS
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 december 2022, 23:36

Ik stel me graag even voor

Bericht door JelleS » 28 december 2022, 23:41

Dag iedereen,

Bedankt om deel te mogen uitmaken van deze groep.

Mijn naam is Jelle en mijn man heet Benjamin.
(31 jaar en 34 jaar)

Mijn man en ik zijn inmiddels 12 jaar gelukkig samen waarvan 910jaar getrouwd.

Steeds hebben wij er erg stabiel leven gehad en samen al veel mogen opbouwen waar we zelf erg trots op zijn.

Al vele jaren geleden hadden wij de wens om een kindje te hebben. (Wegens het vele ethisch overwegen zijn we afgestapt van adoptie en/of pleegkinderen)

Draagmoederschap is bij ons erg dicht gekomen om vervolgens om er verschrikkelijke manier te eindigen voor ons.

Een 6-tal jaar geleden had namelijk mijn oudste zus voorgesteld om draagmoeder te zijn voor ons. (Zelf heeft ze al een aantal kindjes) Zij deed die uiteraard met een gouden hart. Alle voorbereidingen waren getroffen en we waren volledig excited tot het moment dat er iets gebeurde waar niemand ooit op gerekend had.

Mijn zus nam huilend contact met me op een aantal dagen voor de "afspraak". Ze bleek zwanger te zijn van haar man die gesteriliseerd was. Het lijkt onwaarschijnlijk maar volgens de uroloog kan dit dus blijkbaar wel. 1/1.000.000.000.

Op dat moment stortte uiteraard onze wereld in met veel verdriet. De situatie met men zus was op dat moment ook erg ongemakkelijk. Wij hebben toen besloten om even op ons positieve te komen en hebben een reis gemaakt van 2 maanden.

We hebben geprobeerd om dit een plaats te geven en hadden dit verdrongen. Dat dachten we allesinds. Steeds daarna waren we op zoek naar iets dat we precies nooit niet vonden. Een gevoel dat moeilijk uit te leggen is.

We zijn uiteindelijk verhuist naar Tenerife. We wonen hier inmiddels 2,5 jaar en hebben ook hier ons leven super stabiel opgebouwd. Ik werk als interieurdesigner voor een bouwbedrijf en mijn man werkt in de immowereld en is daarnaast actief in het maken van schilderijen.

We hebben echt alles om gelukkig te zijn. Dat zijn we ook..... maar toch ..... steeds die confrontatie van dat gemis. We hebben zoveel liefde te geven aan een kind.
Of onze wens ooit in vervulling zal komen is uiteraard de vraag. Wel ben ik blij dat ik allesinds wat kan ventileren. Ergens hoop ik dat ons leven nog iets moois in petto heeft voor ons. Dat zou het meest kostbare puzzelstukje in ons leven zijn. Dit kan enkel als er iemand op ons pad zou komen die ons zou willen helpen.

Groetjes
Jelle S

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten