Eiceldonor gezocht/ervaringen

Plaats reactie
TS40
Berichten: 7
Lid geworden op: 5 december 2023, 10:58

Eiceldonor gezocht/ervaringen

Bericht door TS40 » 5 december 2023, 11:12

Hallo allen,

Ik ben Saartje en ben 40jaar bijna 41 jaar na vele tegenslagen in het liefdesleven of hoe ge het moogt noemen had ik een gezonde zoon en een zwaar gehandicapte dochter (waardoor de papa mij dus heeft verlaten), na vele jaren heb ik in 2021 eindelijk mijn huidige man leren kennen en die heeft mijn kinderen van 18 en 19 aanvaard als zijn kinderen. Maar toch willen we graag een kindje van ons. Nu ik heb al een heel traject doorlopen van inseminatie en nu 2de keer icsi. Maar door mijn leeftijd geen eicellen extra dus maar 1 elke keer vorige keer eind september een miskraam op 8w en nu weten we nog niet of positief nieuws is dat is voor 14/12/2023 af we al dan niet zwanger zijn. Nu als dit negatief zou zijn dan zouden we eventueel veranderen we van dr. en zou het dus dr. Platteau worden van Dilbeek en die zei dat we voor eiceldonatie zouden moeten proberen maar dan moeten we zelf iemand aanbrengen, maar hoe begin je aan zoiets ben echt ten einde raad moet iemand zijn tussen 18j en 30j.
Iemand hier ervaring mee iemand die dit al gedaan heeft
Alvast bedankt

mich75
Berichten: 2997
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Eiceldonor gezocht/ervaringen

Bericht door mich75 » 5 december 2023, 11:25

Ik heb je een pb gestuurd.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Billie34
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 maart 2024, 3:40

Re: Eiceldonor gezocht/ervaringen

Bericht door Billie34 » 28 maart 2024, 4:19

TS40 schreef:
5 december 2023, 11:12
Hallo allen,

Ik ben Saartje en ben 40jaar bijna 41 jaar na vele tegenslagen in het liefdesleven of hoe ge het moogt noemen had ik een gezonde zoon en een zwaar gehandicapte dochter (waardoor de papa mij dus heeft verlaten), na vele jaren heb ik in 2021 eindelijk mijn huidige man leren kennen en die heeft mijn kinderen van 18 en 19 aanvaard als zijn kinderen. Maar toch willen we graag een kindje van ons. Nu ik heb al een heel traject doorlopen van inseminatie en nu 2de keer icsi. Maar door mijn leeftijd geen eicellen extra dus maar 1 elke keer geometry dash lite vorige keer eind september een miskraam op 8w en nu weten we nog niet of positief nieuws is dat is voor 14/12/2023 af we al dan niet zwanger zijn. Nu als dit negatief zou zijn dan zouden we eventueel veranderen we van dr. en zou het dus dr. Platteau worden van Dilbeek en die zei dat we voor eiceldonatie zouden moeten proberen maar dan moeten we zelf iemand aanbrengen, maar hoe begin je aan zoiets ben echt ten einde raad moet iemand zijn tussen 18j en 30j.
Iemand hier ervaring mee iemand die dit al gedaan heeft
Alvast bedankt
Heeft u al informatie over dit probleem gevonden? Ik maak mij er ook grote zorgen over

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten