6 jaar bezig en gaan we verder?
Geplaatst: 2 april 2025, 12:37
Hallo
ik stel me even voor, ik ben Annick, 35 jaar en ben op 2019 als alleenstaande begonnen met mijn kinderwens met donorsperma. zonder succes, blijkt dat ik een enorm lage ovariele reserve heb.. Maar toch doorgedaan, 6 inseminaties en 3 IVF pogingen, niets. Helaas door mijn lage reserve, heb ik ook maar telkens 1 eicel die bevrucht werd, waardoor ik telkens een terugbetaling verloor. Dit deed ik allemaal in Chirec Delta.
In 2022 heb ik mijn vriend leren kennen en heb dan natuurlijk een pauze ingelassen, maar 6 maanden later kwam hij mee naar het ziekenhuis en probeerden we het tesamen. Ook zonder succes.
We zijn nu overgestapt naar eiceldonatie, 2 embryo's zijn daar uit gevloeid, en vnd het telefoontje gekregen dat ik weer niet zwanger was van de 2 e terugplaatsing.
Nu zijn we weer bij af, ik heb 1 terugbetaling van de mutualiteit over, ik voel me mentaal volledig verloren, en ik weet nu even niet meer wat doen.
Heb een beetje research gedaan over Instituto Bernabue in Alicante, zou ik die overstap wagen? het gaat over enorm veel geld, en vooral wat als het weer niet lukt?
zijn er nog mensen die het even niet meer weten? Ik speel zelfs met de gedachte om volledig te stoppen, want die teleurstellingen beginnen op me te wegen..
ik stel me even voor, ik ben Annick, 35 jaar en ben op 2019 als alleenstaande begonnen met mijn kinderwens met donorsperma. zonder succes, blijkt dat ik een enorm lage ovariele reserve heb.. Maar toch doorgedaan, 6 inseminaties en 3 IVF pogingen, niets. Helaas door mijn lage reserve, heb ik ook maar telkens 1 eicel die bevrucht werd, waardoor ik telkens een terugbetaling verloor. Dit deed ik allemaal in Chirec Delta.
In 2022 heb ik mijn vriend leren kennen en heb dan natuurlijk een pauze ingelassen, maar 6 maanden later kwam hij mee naar het ziekenhuis en probeerden we het tesamen. Ook zonder succes.
We zijn nu overgestapt naar eiceldonatie, 2 embryo's zijn daar uit gevloeid, en vnd het telefoontje gekregen dat ik weer niet zwanger was van de 2 e terugplaatsing.
Nu zijn we weer bij af, ik heb 1 terugbetaling van de mutualiteit over, ik voel me mentaal volledig verloren, en ik weet nu even niet meer wat doen.
Heb een beetje research gedaan over Instituto Bernabue in Alicante, zou ik die overstap wagen? het gaat over enorm veel geld, en vooral wat als het weer niet lukt?
zijn er nog mensen die het even niet meer weten? Ik speel zelfs met de gedachte om volledig te stoppen, want die teleurstellingen beginnen op me te wegen..