Life Expert Centre

Plaats reactie
MLauB

Life Expert Centre

Bericht door MLauB » 10 juni 2020, 16:34

Hoi!

Heeft er iemand ervaring met het Life Expert Centre of Heilig Hartziekenhuis in Leuven? ik ga zelf bij dokter Gordts, af en toe bij dokter Segaerts. Ben nog vrij nieuw in het hele traject, dus buiten 1 inseminatie kan ik er me nog niet echt een beeld van schetsen.

Ennas

Re: Life Expert Centre

Bericht door Ennas » 11 juni 2020, 11:36

Hey,
Ik zit ook bij dr. Gordts in Life Expert Centre, en inderdaad af en toe bij dr. Segaert of andere collega's van Heilig Hart.
Ik heb intussen 4 inseminaties en 1 pick-up van IVF achter de rug, ben net terug bezig voor de derde terugplaatsing van die ronde IVF. Als je dus met vragen zit, stel ze maar, ik zal mijn best doen om mijn ervaring mee te geven :). Alvast veel succes met je traject!

MLauB

Bericht door MLauB » 14 juni 2020, 17:02

Ennas schreef:
11 juni 2020, 11:36
Hey,
Ik zit ook bij dr. Gordts in Life Expert Centre, en inderdaad af en toe bij dr. Segaert of andere collega's van Heilig Hart.
Ik heb intussen 4 inseminaties en 1 pick-up van IVF achter de rug, ben net terug bezig voor de derde terugplaatsing van die ronde IVF. Als je dus met vragen zit, stel ze maar, ik zal mijn best doen om mijn ervaring mee te geven :). Alvast veel succes met je traject!
Hoi!

Dank je wel voor het antwoord. Mag ik misschien gewoon weten hoe jouw traject eruit zag/ziet? Ik heb het gevoel dat ik nog niet echt alle informatie weet en de vorige afspraak ging maar snel snel, dus ik bekijk het stap voor stap. Maar zou me graag al een beetje kunnen voorbereiden, eerlijk gezegd.

Ennas

Bericht door Ennas » 14 juni 2020, 18:02

Ja hoor!

[Hier stond ons traject uitgelegd, maar heb het verwijderd omdat ik het niet permanent/voor iedereen zichtbaar wil laten staan. Wie hier nog vragen over heeft of baat heeft bij mijn verhaal, mag mij hierover een privébericht sturen.]

Je geeft ook aan dat je afspraak vrij kort was. Mijn ervaring is dat dr. Gordts je uiteraard wel de noodzakelijke info geeft, maar niet zo'n grote prater is. Dr. Segaert is daar anders in, die speelt wat meer in op vragen die je zou kunnen hebben en vertelt wat uitgebreider wat ze doet en waarom. Als je meer info wil van dr. Gordts, moet je haar dat even aangeven. En ik raad ook aan om je vragen op voorhand op te schrijven, zodat je ze in alle stress van zo'n afspraak niet vergeet te stellen. Als je vragen stelt, zal dr. Gordts wel altijd de tijd nemen om je gerust te stellen en alles uit te leggen.
Laatst gewijzigd door Ennas op 22 juni 2020, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Babske84

Bericht door Babske84 » 21 juni 2020, 20:59

Hoi,

Ik ben in behandeling bij dr.Segaert en vind het een topdokter. Ik ben alleenstaande en kan binnen 2 weken beginnen met de inseminatie. Tot nu toe is alles heel vlot verlopen dus hopelijk volgt er snel goed nieuws. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust en hopelijk kan ik antwoorden ;-)

Succes!

Plaats reactie