en die was negatief.Ik voel me vandaag erg opgeblazen, misselijk in vlagen, honger maar geen honger
... Ik weet niet wat ik moet denken.Was ik gewoon veel te vroeg om te testen?
Ik ben nog nooit zwanger geweest, heb dus totaal geen ervaring met symptomen.
Ik heb ook nog niet echt last gehad van de progynova of Amalgen...
Help

