Lage AMH - 25 jaar

Plaats reactie
KleineVlinder
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 november 2022, 21:07

Lage AMH - 25 jaar

Bericht door KleineVlinder » 24 november 2022, 21:17

Dag,

Ik ben 25 en heb een AMH van 0,26 en FSH van 15. Ik was 5 maanden geleden zwanger en heb helaas op 8 weken een miskraam gehad. Bijgevolg had ik de eerste symptomen zoals ‘onregelmatige maandenstonden’ voor maanden genegeerd omdat ik dacht dat dit ‘normaal’ was na een miskraam. Nu zit ik hier met deze resultaten.. ik weet niet wat er mij te wachten staat? Iemand ervaring.. hoopvolle verhalen? 😭

Ikke1984
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 november 2018, 19:49

Re: Lage AMH - 25 jaar

Bericht door Ikke1984 » 28 november 2022, 9:26

Dag KleineVlinder,

Hier een hoopvol verhaal!

In 2018 besloten we om voor onze kinderwens te gaan. Ik was toen 34 jaar.
Na een jaar proberen, en ondertussen onregelmatige cyclus, zijn we verder gegaan en hieruit bleek dat ik al in de vervroegde overgang zat. AMH<0.05 (oftewel niet meetbaar) en FSH zeer hoog (80 en meer). Verklaarde ook meteen de symptomen zoals opvliegers, droogte,...

In Leuven zagen ze geen kansen meer en spraken ze dadelijk over eiceldonatie. Dit wou ik nog niet aanvaarden, en zo zijn we ook in Jette terecht gekomen. Daar zijn we begonnen met cyclusopvolging, om zo dadelijk IUI te doen als er toch een goede cyclus zou komen. Na de 2de IUI was ik zwanger, maar helaas ook op 8 weken uitgedraaid op een missed abortion.

Omdat de tijd wel echt drong voor ons (zeer onregelmatige cyclus) is er toen beslist om de volgende poging ICSI te doen in natuurlijke cyclus. Hierbij wordt mimimaal gestimuleerd met hormonen, om zo 1 eicel op te volgen en te kunnen prikken.
Bij onze eerste poging was ik zwanger! Dit was eind 2019. Mijn zoontje is ondertussen 2,5 jaar bijna. Een echt wonder!
Maar zo zie je dat het zeker mogelijk is! Kwestie van juiste timing en goede opvolging. Eeuwig dankbaar dat Jette ons deze kans gegeven heeft, en ons niet dadelijk afgeschreven heeft.

Veel succes nog! Geef de moed nog niet op.
Je hebt het voordeel dat je nog jong bent.

KleineVlinder
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 november 2022, 21:07

Re: Lage AMH - 25 jaar

Bericht door KleineVlinder » 9 februari 2023, 14:47

Goed nieuws! Ik ben natuurlijk zwanger geraakt!! Nu nog hopen op een mooi einde natuurlijk

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten