Hoe blijven jullie positief tijdens het proberen?

Plaats reactie
jesse99
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 maart 2024, 11:25

Hoe blijven jullie positief tijdens het proberen?

Bericht door jesse99 » 23 april 2026, 10:22

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af hoe jullie mentaal en emotioneel omgaan met het proberen om zwanger te worden, vooral na een tijdje. Blijven jullie hoopvol, of hebben jullie momenten waarop het wat moeilijker voelt?

Voor mij wisselt het best wel. Soms ben ik positief en denk ik “misschien deze maand”, maar andere momenten probeer ik er juist minder mee bezig te zijn om mezelf te beschermen.wacky flip

Hebben jullie manieren gevonden die helpen? Kleine gewoontes, afleiding, of misschien juist erover praten met anderen?

Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast