ervaringen bam-kinderen?

Plaats reactie
Marieke007
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2018, 20:18

ervaringen bam-kinderen?

Bericht door Marieke007 » 21 mei 2018, 20:29

Hoi,

Ik ben aan het worstelen met de vraag of ik Bam mama zou worden. Persoonlijk, voor mij alleen, zou ik dolgraag mama worden. Maar ik heb enorm veel twijfels over hoe dit voor het kind gaat zijn. Als jong kind zullen er nog niet veel problemen zijn, maar wat als het ouder wordt en wilt weten van wie hij of zij afstamt? Blijft dit geen heel groot, niet in te vullen vraagteken?
Daarom vroeg ik me af, of er misschien artikels, boeken, , onderzoeken, verhalen zijn van al wat oudere bamkinderen, Ik heb al wel boeken gelezen maar hier werden vooral jonge kinderen (6-9jaar) in geïnterviewd, terwijl dat volgens mij nog niet de leeftijd is waarop mogelijk vragen of problemen zich zouden kunnen voordoen.
Iemand die hier tips of zo over heeft?
Alvast bedankt :)

Lindsey84
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 december 2018, 20:51

Re: ervaringen bam-kinderen?

Bericht door Lindsey84 » 28 december 2018, 21:18

Hallo

Ik heb nog maar net mijn aanvraag tot intake opgestuurd naar het UZ Jette.
Dus ik kan je nog niet veel info daarrond geven.
Maar op je vraag over de leeftijd van kinderen, ik geef les aan deze leeftijdsgroep en kan je verzekeren dat ze heel benieuwd zijn op deze leeftijd, soms zelfs vroeger. Ik verwacht me (als alles goed loopt) al aan vragen vanaf de 3e kleuterklas, kinderen zijn zo benieuwd en curieus naar alles. Ze merken dat hun gezinsleven anders is en stellen zich daar vragen over (de één al sneller dan de ander). Onderschat kinderen van die leeftijd zeker niet, ik sta soms versteld van hun vragen en observaties.
Ik las ergens iets over een boekje hierover, maar ik ben het vergeten te noteren. Hopelijk vind ik het nog terug.
Groetjes en succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten