Zwanger worden en werk

Plaats reactie
Chrissy
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 oktober 2018, 12:30

Zwanger worden en werk

Bericht door Chrissy » 2 oktober 2018, 12:40

Hoi

Wij hebben nog niet zo lang geleden een baby gekregen via inseminatie omdat ik lijd aan PCOS.
De baby is een wolkje, heel rustig.
Graag zou ik zo snel mogelijk aan een tweede kind willen beginnen gezien we voor de 1ste ook een jaar hebben moeten wachten (halfjaar op natuurlijke wijze geprobeerd en een halfjaar via behandeling).
Maar het feit dat ze het misschien niet zo leuk gaan vinden op mijn werk, houdt me tegen. Stel dat ik bijvoorbeeld direct opnieuw zwanger zou worden? En wat gaan de collega's wel niet denken? Ik vind het erg dat ik hieraan moet denken, deze zaken moet overwegen maar wil ook qua kinderwens geen tijd verliezen. De behandeling heeft best een grote indruk op me nagelaten...
Wie herkent zich hierin?

Penelopje
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 oktober 2018, 16:49

Re: Zwanger worden en werk

Bericht door Penelopje » 26 oktober 2018, 17:07

Ik,
Ik heb wel nog geen kinderen, maar ik moet ookvvia behandeling aan kinderen beginnen... Ik wil ook men werk niet verliezen maar ik wil er echt voor gaan
Ik ga ook gewoon eerlijk met hun bespreken want ik wil geen extra stress tijdens de behandeling en we zullen zien hoe ze reageren.
Mag ik jou wat vragen? Hoe ben jij omgegaan met de behandeling qua emotioneel of hoe reageerde jij toen ni natuurlijk ging?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten