Zwanger worden, relatie..

Plaats reactie
Penelopje
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 oktober 2018, 16:49

Zwanger worden, relatie..

Bericht door Penelopje » 26 oktober 2018, 16:57

Hoi

Ik en mijn vriend hebben een kinderwens en na lang proberen en onderzoeken gedaan kunnen wij niet op natuurlijke wijze zwanger worden. We gaan een behandeling starten maar ik heb zelf heel moeilijk met onzekerheden en wil snel antwoorden maar in dit geval is dit dus ni snel mogelijk en heb ik heel vaak moeilijk, mijn partner kan beter een plek geven als ik en ik wil hem ni altijd lastig vallen met mijn verdriet errond. Hij steunt me maar ik wil voor ons positief zijn zoals hem ook maar is soms moeilijk maar ik wil ook geen negativiteit in ons relatie want das ook ni goed en daarom zoek ik hier steun. Misschien iemand die al die behandeling heeft gedaan? Goed ervan afgekomen of minder goed laat maar horen. Eventueel misschien contact nemen.
Ik wil ervaringen horen
Alvast bedankt...

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Zwanger worden, relatie..

Bericht door mich75 » 26 oktober 2018, 17:34

Weet je al welke behandeling je nodig hebt?

Indien ja, dan kan je best beginnen meelezen/schrijven bij die onderwerpen. Indien nee, dan zijn er ook wel onderwerpen maar ik denk niet dat er veel geschreven wordt.

Ik heb hier altijd veel steun gevonden omdat je hier begrepen wordt en je emoties kan delen, ook als je twijfels en vragen hebt krijg je hier antwoorden en goede raad.

Mijn man ging er ook makkelijker over, of zo leek het toch. De onzekerheid was voor enorm zwaar, zo zwaar dat we ons traject zelfs een tijd onderbroken hebben omdat mijn man het niet meer aankon.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten