Eisprong

Plaats reactie
H91
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 november 2018, 15:39

Eisprong

Bericht door H91 » 6 november 2018, 16:27

Hoi

Even een vraagje...

Misschien ben ik gewoon heel ongeduldig...
Een goeie maand geleden dachten we zwanger te zijn. Test clearblue gaf 2 weken aan (2 testen gedaan en gaven allebei dezelfde uitslag). Naar de huisarts gegaan, maar het hcg hormoon was nog niet voldoende aanwezig. Ik moest dus na 48u nog eens terug gaan om te zien of er een stijging was. Die nacht kreeg ik jammer genoeg mijn maandstonden. Die hielden 5 dagen aan. Nadien ging ik nog even langs bij de huisarts om te zien of het hcg gehalte uit zichzelf daalde en dat was inderdaad het geval. Volgens mijn huisarts was alles terug ok en konden we gewoon blijven verder gaan met proberen. Ik heb steeds een regelmatige cyclus van ongeveer 26 dagen. Dinsdag 23 oktober begonnen mijn maandstonden en zaterdag 27 oktober was de laatste dan van mijn maandstonden.
Normaal zou ik zondag ongeveer mijn eisprong moeten gehad hebben… Ben dan ook donderdag gestart met ovulatietesten om te checken wanneer hij precies zou zijn. Gisteren dacht ik adhv mijn cervixslijm (sorry voor de details :| ) dat mijn eisprong snel zou volgen. Maar tot op vandaag nog steeds geen positieve ovulatietest...

Moet ik nog wat meer geduld hebben? Is mijn cyclus zich nog aan het herstellen? Of heb ik mijn eisprong gemist?

Ananas
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 november 2018, 17:55

Re: Eisprong

Bericht door Ananas » 12 november 2018, 17:57

Mijn dokter gelooft niet in ovulatietesten & raadde me daarom aan er niet te veel waarde aan te hechten.

Nolah
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 februari 2020, 19:38

Re: Eisprong

Bericht door Nolah » 5 februari 2020, 7:49

Beste,

Hoe is het ondertussen nu met jou?
Ik gebruik ook ovulatietesten en had pas op dag 17 een dikke streep (was al begonnen testen aan dag 11). Dus ook eventjes paniek hier!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten