buikpijn na KID

Plaats reactie
tatianacatt
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 mei 2019, 21:06

buikpijn na KID

Bericht door tatianacatt » 6 mei 2019, 21:16

hoi allemaal,

op 1 mei ben ik voor de 2de maal geinsemineerd. een natuurlijke cyclus zonder hormoonbehandeling.
wel bij allebei de pogingen tot nu toe telkens pregnyl moeten spuiten.
nu voel ik me sinds de inseminatie enorm emotioneel, sta letterlijk te huilen terwijl ik gewoon aan het stofzuigen ben...
maar niet enkel emotioneel heb echt last van enorme stemmingswisselingen. ook voel ik een constante druk in mijn onderbuik. weet niet of dit het resultaat kan zijn van de inseminatie of van de pregnyl. zijn er hier vrouwen die daar ook last van hebben gehad?

groetjes.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: buikpijn na KID

Bericht door irisbloem » 7 mei 2019, 9:58

tatianacatt schreef:
6 mei 2019, 21:16
hoi allemaal,

op 1 mei ben ik voor de 2de maal geinsemineerd. een natuurlijke cyclus zonder hormoonbehandeling.
wel bij allebei de pogingen tot nu toe telkens pregnyl moeten spuiten.
nu voel ik me sinds de inseminatie enorm emotioneel, sta letterlijk te huilen terwijl ik gewoon aan het stofzuigen ben...
maar niet enkel emotioneel heb echt last van enorme stemmingswisselingen. ook voel ik een constante druk in mijn onderbuik. weet niet of dit het resultaat kan zijn van de inseminatie of van de pregnyl. zijn er hier vrouwen die daar ook last van hebben gehad?

groetjes.
Na mijn eerste inseminatie (intussen enkele jaren geleden) heb ik de dag zelf gedurende enkele uren enorm veel buikpijn gehad, precies of ik middenin een zware menstruatie zat. Blijkbaar was dit een reactie op de vloeistof waarin ze de zaadcellen doen. Daarna heb ik daar geen last meer van gehad. Misschien komt het daardoor? Het emotionele aspect komt zeker door de pregnyl, het is tenslotte een bepaalde dosis hcg die je van de ene moment op de andere in je lichaam krijgt.

tatianacatt
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 mei 2019, 21:06

Re: buikpijn na KID

Bericht door tatianacatt » 7 mei 2019, 20:26

hoi,
dankje voor je reactie, het is goed te weten dat ik niet de enige ben met deze klachten.
grtjs

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten