14d na Pregnyl en positieve test

Plaats reactie
Sarah89
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 juli 2019, 8:23

14d na Pregnyl en positieve test

Bericht door Sarah89 » 27 juli 2019, 8:35

Hey allemaal,

Na heel veel verhalen van jullie te lezen, had ik graag mijn verhaal eens verteld.
IK heb dus pcos en we zijn nu 2 jaar aan het proberen en een jaar daarvan neem ik clomid en pregnyl.

Zoals jullie in de titel zien zit ik vandaag op dag14 na het spuiten van Pregnyl 5000.

Nu zit ik met vragen omdat een week en een half geleden een cyste heb gehad die gescheurd is en daardoor een bloeding in mijn buik heb gehad (wrs overstimulatie)
Toen ben ik doorverwezen bij een fertiliteitsdokter en hij had mijn bloed genomen. Belt hij mij de dag nadien dat Clomid en Pregnyl bij mij niet hebben uitgedaan want mijn hormonen staan veel te laag.

Nu natuurlijk is hij nog twee weken met verlof om hem eens te bellen om te vragen of dit wel kan dat ik een positieve test heb op dag 14, daarom heb ik jullie raad nodig :-)

Ik doe sinds D12 elke dag een test, en de testen worden donkerder... Nu een CB test gedaan. Ook overduidelijk positief..
De vorige keren was de Pregnyl zelfs al van D10 uit mijn bloed.

Ik ga blijven testen tot maandag en als het dan positief blijft ga ik denk ik eens de huisdokter bellen voor een bloedtest.

Mss is er iemand dat hetzelfde heeft ervaart?

Wat gaan de dagen traag nu! :-)

Alvast bedankt voor jullie reactie :-)

Vele groetjes Sarah

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten