Draagmoeder

Plaats reactie
Laura1985
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 september 2015, 15:51

Draagmoeder

Bericht door Laura1985 » 12 januari 2020, 13:25

Hallo iedereen,

Graag stel ik mezelf even voor. Mijn naam is Laura, ik ben 35 jaar en getrouwd met Maikel. Zoals jullie kunnen zien zijn wij op zoek naar een draagmoeder. Wetende dat dit geen evidentie is proberen we het hier toch even aan te kaarten. Zoals heel veel andere mensen zouden wij graag ons gezinnetje compleet maken. Ons traject is al heel lang en zwaar geweest, ik heb op 10 jaar tijd 8 miskramen gehad. In februari 2019 voor de 9de keer zwanger, ons geluk kon niet op toen we over de 16 weken gingen en alles in orde bleek te zijn, we konden eindelijk beginnen dromen van een gezinnetje! Op 15 augustus 2019 ben ik met spoed opgenomen geweest in Brugge en omdat het voor mij levensbedreigend werd, ben ik overgeplaatst naar intensieve zorgen UZGent. Daar werd beslist om een spoedkeizersnede te doen. Na een pijnlijke spoedkeizersnede, waar ik volledig maar niet zwaar genoeg verdoofd was en daardoor alles voelde en hoorde wat gebeurde, werd ons dochtertje geboren op 24 weken en 6 dagen, Elena is haar naam. Ze was zo klein, maar zo prachtig ❤️... Ondanks de goede zorgen van neonatologie is Elenatje na 11 dagen overleden. Door de schade die ik opgelopen heb kan en mag ik nooit meer zwanger worden. We hebben nog 1 embryootje in de diepvries zitten in UZBrussel en indien mogelijk zouden we via een draagmoeder een poging willen doen om nog een kindje te hebben. Nogmaals we weten dat dit geen evidentie is en dat er veel mensen in dezelfde situatie zit maar we kunnen maar proberen...
Lieve groeten
Laura en Maikel

We zijn bereikbaar op laura.rave@hotmail.com

Mama1608
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2020, 16:23

Re: Draagmoeder

Bericht door Mama1608 » 11 maart 2022, 10:40

hallo, bent u nog op zoek?

Kimmetje33
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 maart 2022, 12:25

Re: Draagmoeder

Bericht door Kimmetje33 » 1 mei 2022, 7:25

Wij zijn nog opzoek naar een draagmoeder

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten