Jette/Werk

Plaats reactie
Tina87
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 februari 2020, 13:54

Jette/Werk

Bericht door Tina87 » 20 februari 2020, 14:08

Hallo allemaal,

Ik ben 8 jaar geleden met mijn toenmalige partner in behandeling geweest in Hasselt en Genk. Dat is toen nooit gelukt en de relatie is ook (vooral daardoor) gestrand.

Ondertussen een fijne nieuwe relatie en we zijn klaar om te beginnen aan kindjes. Helaas heb ik PCOS en spontaan slechts 1 tot 3 keer per jaar mijn regels.Dus een behandeling is aangewezen.

In Genk voelde ik me niet fijn, in Hasselt wel maar die arts (dr.Wisanto) is helaas overleden.

Door alle goede ervaringen die ik hoor over Jette zou ik dan ook graag daar starten.
Nu is dat wel ver rijden voor mij. (1u-1u15 enkel)
Ik werk fulltime maar kan met mijn collega's wel ruilen. We kunnen starten tussen 7u en 10u30.
Is het in Jette mogelijk om bijvoorbeeld al om 7u30 of 8u een afspraak te krijgen zodat ik gewoon later zou kunnen gaan werken?
Ik werk in Hasselt dus de bloednames ed kan ik daar doen denk ik.

We zouden graag in de zomer starten, ik hoop eerst nog wat kilo's af te vallen. En ik ben ook gestart met acupunctuur in de hoop dat dat ook wat helpt.
Vorig jaar spontaan zwanger geworden maar dat is helaas een miskraam geworden... Dus ik blijf nog een beetje hopen dat we dat nog eens mogen meemaken, een spontane zwangerschap. Maar wil me toch ook al voorbereiden voor als we zouden starten in Jette. :)

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Jette/Werk

Bericht door Billy78 » 26 februari 2020, 13:22

Hoi Tina,

je kan er terecht vanaf 7u en zelfs tot 20u.
Dus dat zou wel moeten lukken.
Volgens mij kan je zelfs de echo's ook bij je eigen gynaecoloog laten doen, zolang ze het resultaat maar tijdig doorsturen naar Jette.

Afspraken met de dokter zijn meestal in de voormiddag, maar dat is ook alleen maar om een nieuwe cyclus op te starten.
Wat de pick-up en terugplaatsing betreft, daar krijg je een volledige dag een afwezigheidsattest voor (PU 3d, TP 1d).
Alleen altijd lastig in te plannen in je werkschema...maar bon, het is voor de goede zaak !

Succes !

xxx
Van een tevreden patient :-) !
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten