Ontstekingen bij pick up en tp

Plaats reactie
silkeC
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 augustus 2020, 20:48

Ontstekingen bij pick up en tp

Bericht door silkeC » 14 augustus 2020, 21:02

Hallo,

Wij zijn ondertussen 4 jaar bezig met kindjes waarvan 2 jaar met ivf in Jette.
Dit omdat ik een erge vorm van endometriose heb.

Nu heb ik vorig jaar bij de pick-up een zware ontsteking gehad.
Ben toen binnen gegaan in mijn plaatselijk ziekenhuis omdat ik dacht dat het mijn appendix was.
Mijn crp was bij binnenkomst 450 (goed om in septische shock te gaan en normaal moet dit onder de 5 zijn), na 5 dagen heb ik hoge koorts gekregen en enkel onder controle met medicatie. Na 1.5 weken te verblijven in het plaatselijk ziekenhuis gaven ze toe dat ze met de rug tegen de muur stonden en niet meer wisten wat ze moesten doen. Hebben ze mij laten overplaatsen naar Jette (waar we in behandeling zijn) en daar hebben ze mij op 1,5 week tijd geholpen! (zwaarste antibiotica gekregen die ze hadden en 3 drainage's gekregen).

Nu met de tp in juni heb ik terug een ontsteking gedaan maar waren we er sneller bij (crp 130) terug 9 dagen in het ziekenhuis maar nu deze keer direct in Jette.
Heb aan de professor en dokters gevraagd of ze dit nog meemaken, ze vertelde me dat 1 op de zoveel vrouwen dit voor hebben.

Nu vraag ik mij af wie heeft dit nog??


Ze willen in Jette niet meer verder doen omdat ik zo gevoelig ben aan ontstekingen. ze stellen een operatie voor in Hasselt of Leuven voor endometriose. Na de operatie willen ze terug verder doen met de behandeling.

Groetjes Silkec.

121989
Berichten: 47
Lid geworden op: 31 maart 2019, 17:44

Re: Ontstekingen bij pick up en tp

Bericht door 121989 » 31 augustus 2020, 19:48

Dag Silke,

Bedoel je een bacteriële infectie?

Ik heb ook endometriose en ik heb 1 pick up gedaan in Gent en 1 in Jette. In Gent geven ze aan alle vrouwen die endometriose hebben een antibioticum bij de pick up om ontstekingen te voorkomen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten