Fertiliteitsbehandeling in COVID tijden

Plaats reactie
Cisman
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 augustus 2020, 13:06

Fertiliteitsbehandeling in COVID tijden

Bericht door Cisman » 27 oktober 2020, 3:15

Hey Allen,
Ik zit al een tweetal jaar in een fertiliteitsbehandeling. Eerst inseminatie, nu ivf. Gans dat traject begint echt te wegen. De impact op uw leven, de bijwerkingen van de hormonen ( zowel fysiek en vooral emotioneel)...
Tijdens de lockdown in april heeft t traject ook on hold gestaan wegens “niet dringende ingreep).
Nu is t opnieuw die richting uit aan t gaan en ik merk dat ik stilletjesaan aan t flippen ben. Ik hou in mijn privé met alles rekening enzo maar werk in een psychiatrisch ziekenhuis waar ik met grote groepen zit. Als ik ergens COVID oploop is t wel daar. Ik deel dan ook een bureau met collega’s en daarvan zei er gisteren ineens iemand dat haar dochter in quarantaine moet omdat een klasgenootje positief is. Dat contact is al een week geleden dus ik deel al een week t bureau met iemand die misschien zelf ook positief is via haar kind... en ik heb donderdag mijn terugplaatsing. Ik moet elke keer COVID test doen voor ik t ziekenhuis in mag en ben nu super bezorgd dat ik positief ga zijn en mijn tp niet door kan gaan. Dan heb ik voor niets op die rollercoaster gezeten. Nog mensen met die bezorgdheid? Hoe gaan jullie er mee om? Ik overweeg om met de psycholoog van t fertiliteitscentrum te gaan praten. Iemand ervaring ( ga in jan Palfijn gent)

HopenOpBaby
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 december 2020, 20:40

Re: Fertiliteitsbehandeling in COVID tijden

Bericht door HopenOpBaby » 15 december 2020, 15:40

Hey!

Misschien een wat late reactie, maar ik begrijp je bezorgheid.
Is uw verdere behandeling ondertussen kunnen doorgaan?
Zijn je testen negatief gebleven?

Ik ben oorspronkelijk van het Gentse maar ga nu voor een Hyfosy naar het ziekenhuis in Aalst, gezien ik verhuisd ben naar die kanten. :D

Ik heb ook schrik dat ik in een traject zal eindigen en dat COVID daar een stokje voor zal steken.

Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten