Hopeloos hopen

Plaats reactie
Blondje
Berichten: 1
Lid geworden op: 8 februari 2021, 20:17

Hopeloos hopen

Bericht door Blondje » 8 februari 2021, 20:29

Dag Iedereen

Ik las al heel wat berichten op dit forum en heb er al wat aan gehad om me doorheen moeilijke momenten te helpen.

We zijn vorig jaar in januari begonnen met proberen, en dat is tot op vandaag nog niet gelukt.
Ik ging in november vorig jaar naar een fertiliteitsarts (ik had plots een cyclus van 50 dagen) en daar bleek dat ik een laag eicellenaantal had. Dit nieuws sloeg bij mij in als een bom, ik ben sindsdien echt al heel veel emotioneel geweest. De gedachte dat we misschien nooit een kindje van ons zullen krijgen...
Nu ben ik deze maand begonnen met IUI, voor de eerste keer dus. Ik kreeg de dag voor de inseminatie een pregnylspuit.
Ik voel me veel emotioneler, vermoedelijk door deze spuit, ik ween nog meer dan anders.
Nu voel ik sinds die spuit wat meer 'zeurende' pijn in mijn onderbuik. Gisteren was dag 9 na de inseminatie en dus mogelijk de dag van de innesteling. Ik voelde gisteren nu nog meer krampen dan anders.
Ik begin dan altijd vanalles op te zoeken of dit een teken kan zijn dat het is gelukt deze keer, maar ik krijg zeer wisselende antwoorden.
Zijn er mensen onder jullie die wel zwanger zijn en op de dag van de innesteling een zeurende pijn hadden aan een kant in de onderbuik?
Of net niet? Het bespaaart me zo om veel te hopen...
Ik heb het echt zeer moeilijk met deze wachtweken, ik zou heel graag nu al weten of het iets is geworden of niet. Helaas kan dit niet...
Alvast heel erg bedankt om hier te reageren!

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: Hopeloos hopen

Bericht door bigima » 27 maart 2021, 21:01

Hoe gaat het nu met jou? hopelijk goed nieuws gekregen?
03/2014 ons zoontje is er! 🙂
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❤️ zoontje geboren in december ❤️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten