Hcg waarde 8dp5dt

Plaats reactie
phedre1982
Berichten: 11
Lid geworden op: 3 juni 2021, 17:47

Hcg waarde 8dp5dt

Bericht door phedre1982 » 20 maart 2022, 12:16

Ik zou het heel fijn vinden om wat input van jullie te krijgen. Ik heb op 10 maart een 5 daagse blastocyst teruggeplaatst gekregen (via eiceldonatie) en kreeg positieve uitslagen op mijn urinetesten. Mijn eerste tweede streepje ooit! De streepjes blijven alleen vrij licht. Toen ik 6 dagen na de terugplaatsing een bloeding kreeg, raakte ik nogal in paniek (al vermoed ik nu dat het een innestelingsbloeding is geweest). Daarom heb ik al vroeg mijn bloed laten prikken (8 dagen na terugplaatsing, dus 13 dpo). Mijn hcg waarde was 54,6. Ik heb het gevoel dat dit vrij laag was, ook al zei de assistente die me belde dat het okay was voor een eerste meting.

Qua symptomen heb ik veel last van steken in mijn buik, lage rugpijn, een trekkerig gevoel daarbeneden en heel frequent moeten plassen. Maar dit kan vast ook allemaal van de medicatie komen. :roll:

Morgen heb ik weer een bloedtest, maar ik ben ontzettend nerveus. Is mijn eerste waarde een goede start, of moet ik me zorgen maken? Ik ben zo bang de hele tijd. :cry:

Kikkertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 maart 2022, 18:48

Re: Hcg waarde 8dp5dt

Bericht door Kikkertje » 23 maart 2022, 19:10

Hallo,
Ik heb op 21/2 een terugplaatsing gehad. Mijn eerste bloedwaarden hcg na 10 dagen was 54,4 2dagen daarna was het 151.
Dat was goed zeiden ze. Mijn oestrogeen en progestron waarden waren wel gezakt dus moest hiervoor extra spuiten zetten.
Heb wel jammer genoeg gisteren een miskraam gekregen.
Groetjes en heel veel succes. Ik duim voor jullie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten