Hcg loopt traag op, miskraam IVF

Plaats reactie
Tinkerbel
Berichten: 3
Lid geworden op: 7 september 2022, 16:30

Hcg loopt traag op, miskraam IVF

Bericht door Tinkerbel » 26 oktober 2022, 14:59

Hoi hoi,

Ellende dit ongelofelijk gewoon. Eindelijk na 5 terugplaatsingen een positieve test in de handen.
Bij 2e keer bloedprikken bleek hcg aan de lage kant te zitten.
Echo gehad om te zien of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Op de echo met 5,5 week was er niks te zien van een vruchtje of iets. Geen verontrustende beelden.
Nogmaals bloed laten prikken, 48 uur later dan de 2e keer. Hcg was iets gestegen maar niet genoeg. Nu moet ik stoppen met utrogestan.
Ik ben zo bang dat het niet vanzelf ‘los komt’. Heeft iemand zoiets meegemaakt? Ik wil hier echt klaar mee zijn.
Wel balen dat HCG niet is afgenomen maar juist iets gestegen.

Tinkerbel
Berichten: 3
Lid geworden op: 7 september 2022, 16:30

Re: Hcg loopt traag op, miskraam IVF

Bericht door Tinkerbel » 26 oktober 2022, 15:00

Hoi hoi,

Ellende dit ongelofelijk gewoon. Eindelijk na 5 terugplaatsingen een positieve test in de handen.
Bij 2e keer bloedprikken bleek hcg aan de lage kant te zitten.
Echo gehad om te zien of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Op de echo met 5,5 week was er niks te zien van een vruchtje of iets. Geen verontrustende beelden.
Nogmaals bloed laten prikken, 48 uur later dan de 2e keer. Hcg was iets gestegen maar niet genoeg. Nu moet ik stoppen met utrogestan.
Ik ben zo bang dat het niet vanzelf ‘los komt’. Heeft iemand zoiets meegemaakt? Ik wil hier echt klaar mee zijn.
Wel balen dat HCG niet is afgenomen maar juist iets gestegen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten