Kinderwens na vasectomie

Plaats reactie
AnoniemL
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 december 2023, 13:11

Kinderwens na vasectomie

Bericht door AnoniemL » 29 december 2023, 13:22

Hallo iedereen.
Ik ben recentelijk getrouwd met de man van mijn leven.
Voorheen had ik geen echte kinderwens, en durfde ik dat ook volmondig uit te spreken. Dat leven zou niets voor mij zijn.
Mijn man heeft 2 kinderen uit zijn vorige relatie, en ik kon me prima vinden in mijn rol als plusmama voor die geweldige kinderen van 11 en 12 jaar oud.
Ook heeft hij zo’n 3 jaar terug een vasectomie laten uitvoeren.

Echter is het bij beiden al een tijdje aan het kriebelen om toch samen een kindje te hebben.
De teleurstellingen bij negatieve zwangerschapstesten (doordat mijn cyclus zo onregelmatig is en ik omwille van zijn vasectomie zelf niet meer beschermd ben, gebeurt het wel eens dat ik een testje afneem voor de zekerheid wanneer m’n cyclus langer dan 35 dagen duurt) spreken voor ons wel boekdelen.

Intussen maakten we een afspraak bij de fertiliteitskliniek, die gaat over een anderhalve maand.
We zijn er uit dat hij geen hersteloperatie zal laten uitvoeren, maar dat we direct zaadcelletjes zullen laten uithalen.

Ik wilde in afwachting toch al eens horen als hier mensen een gelijkaardig verhaal kennen, en hoe ‘t bij jullie verloopt of verlopen is.

Alvast bedankt voor jullie reactie! 😘

tynsaras
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 januari 2024, 3:01

Re: Kinderwens na vasectomie

Bericht door tynsaras » 19 februari 2024, 2:45

Ik vraag me alleen af ​​of hij een operatie heeft ondergaan om zijn navelstreng te verwijderen, kan hij herstellen? Zo ja, is de kans op succes groot?drift boss

Miksola
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 april 2024, 3:50

Re: Kinderwens na vasectomie

Bericht door Miksola » 24 april 2024, 6:07

The decision to promptly remove the sperm cells was made; restorative surgery would not be considered.
basket random

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten