Schoonzus die zwanger is

Plaats reactie
Troy

Schoonzus die zwanger is

Bericht door Troy » 25 november 2022, 18:42

Hoi iedereen,

Ondanks dat ik een man ben heb ik wel veel gehad aan een aantal verhalen die hier geschreven staan. Zelf heb ik een vraag aan jullie allemaal.

Ik ben met mijn vrouw inmiddels bijna 3 jaar bezig met kinderen te krijgen. En het lukt niet. We hebben al veel geprobeerd, van leefstijl veranderen tot aan voedinssupplementen. Wat we konden veranderen hebben we geprobeerd. Ook zijn we al begonnen met een traject bij het ziekenhuis, onze volgende stap zou IVF zijn.

We hebben het hier gewoon lastig mee. En we zitten nu in een leeftijd dat er overal om je heen de dikke buiken tevoorschijn komen. Om hier zo goed mogelijk mee om te gaan zijn we er naar directe familie en vrienden best wel open over. De meeste snappen dit gelukkig erg goed.

Nu is het geval dat mijn schoonzus afgelopen zomer zwanger is geraakt. Dit gebeurde natuurlijk in 1 keer. Voor ons kwam het als een schok aangezien we ook niet wisten dat ze hiermee zouden beginnen. Tuurlijk zijn we erg blij voor hun dat ze onze situatie niet hoeven mee te maken. Maar bij ons komt het hard aan.

Dit hebben wij ook aangegeven en daarbij gevraagd of ze zwangerschapsfoto's, babyaankopen e.d., niet in de familie-app wilden zetten. Dit omdat wij dit gewoon lastig vinden. Als we hier klaar voor zijn dan zouden we dat aangeven. Persoonlijk hadden wij het ook fijn gevonden van hun als ze zouden aangeven te gaan beginnen, ook omdat wij hier open over zijn geweest.

Nu is mijn vraag, reageren wij hier niet te heftig op? Vinden jullie het normaal als zussen aan elkaar zouden vertellen of ze met kinderen beginnen als de een hier problemen mee heeft? En is het niet overdreven dat wij geen baby foto's willen zien in de familie-app?

Alvast bedankt voor de reacties

Plaats reactie