Onlangs werd mij gevraagd of ik de taak als DVO moderator voor het onderdeel adoptie onder mijn hoede wou nemen. Heel graag en met alle plezier wil ik dit doen. Heel vaak biedt zo'n forum toch een uitlaatklep, een steunpunt en een plaats waar je gelijkgezinden kan terugvinden. Dus wie me eerder kende als "Nessatje", ik zal voortaan als "DVO Nessa" door het forum leven gaan. Met hulp van jullie wil ik graag ons adoptie-deeltje tot leven houden. Geef een seintje als je iets anders wil zien, laat het weten als er ongepaste reacties verschijnen of geef tips, alles is welkom. Ik heb alvast een stevig duwtje in de rug van een vriendin die hier ook op het forum zit en me als adoptie - ancien zal bijstaan, ik ben namelijk nog een groentje (of toch al wat donkergroen misschien).

- Ik zal om starten de boekenlijst tot leven wekken! Ik start met het aanvullen van boeken die ik zelf gelezen heb en mijn bevindingen errond.
- Ook de voorstellingslijsten wil ik terug up - to - date krijgen. Dus ik stel voor: een verse start, want het is al even geleden en dan vullen we aan met wie nog actief is op het forum.