DVO Moderator - Adoptie

Adoptie Forum
Plaats reactie
DVO Nessa
DVO Moderator
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 november 2014, 19:24

DVO Moderator - Adoptie

Bericht door DVO Nessa » 29 november 2014, 18:07

Hallo allemaal!

Onlangs werd mij gevraagd of ik de taak als DVO moderator voor het onderdeel adoptie onder mijn hoede wou nemen. Heel graag en met alle plezier wil ik dit doen. Heel vaak biedt zo'n forum toch een uitlaatklep, een steunpunt en een plaats waar je gelijkgezinden kan terugvinden. Dus wie me eerder kende als "Nessatje", ik zal voortaan als "DVO Nessa" door het forum leven gaan. Met hulp van jullie wil ik graag ons adoptie-deeltje tot leven houden. Geef een seintje als je iets anders wil zien, laat het weten als er ongepaste reacties verschijnen of geef tips, alles is welkom. Ik heb alvast een stevig duwtje in de rug van een vriendin die hier ook op het forum zit en me als adoptie - ancien zal bijstaan, ik ben namelijk nog een groentje (of toch al wat donkergroen misschien). :D We vliegen erin!

- Ik zal om starten de boekenlijst tot leven wekken! Ik start met het aanvullen van boeken die ik zelf gelezen heb en mijn bevindingen errond.
- Ook de voorstellingslijsten wil ik terug up - to - date krijgen. Dus ik stel voor: een verse start, want het is al even geleden en dan vullen we aan met wie nog actief is op het forum.

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Re: DVO Moderator - Adoptie

Bericht door DVO pixi » 30 mei 2015, 12:29

Daar ons Nessa gezegend is met een klein mirakeltje dat in het najaar het levenslicht zal zien :-D :-D
geeft ze de moderator-fakkel van het forum adoptie door aan mij. Ik ben hier al een ouwe rot dat 6 jaar geleden, na stopzetten van ons medisch parcour naar een gezin, op het adoptieforum terecht kwam en er veel steun, tips en info vond. Nu zijn we reeds 2 jaar de trotse ouders van een ebbenhouten prins en zijn we in de eindfase van dossieropmaak vooreen broer of zus uit Oeganda.
Het adoptieforum is misschien niet het forum voor dagelijkse updates, want de tijd gaat wat trager in adoptieland, maar hopelijk kan het van betekenis zijn voor geïnteresseerden, starters en wachters!
Iedereen van harte welkom hier!
Liefs
Pixi
baie fiere moeke
ignis aurum probat

Nessatje
Berichten: 385
Lid geworden op: 5 juni 2011, 20:00

Re: DVO Moderator - Adoptie

Bericht door Nessatje » 30 mei 2015, 15:13

Ik draag met een gerust hart de fakkel over aan jou :D Maar blijf toch wel meelezen hoor! Succes!
Trotse mama van ons sterretje Mats* 13-08-2015 - Slaap zacht lief klein ventje xxx

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Re: DVO Moderator - Adoptie

Bericht door DVO pixi » 31 mei 2015, 23:19

Ons verhaal staat te lezen onder de rubriek 'verhalen delen', te vinden vanaf de homepage.
baie fiere moeke
ignis aurum probat

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten