Frustraties?

Adoptie Forum
Plaats reactie
Jal
Berichten: 39
Lid geworden op: 8 december 2007, 17:23

Frustraties?

Bericht door Jal » 29 juni 2008, 15:46

Hello allemaal,

Eerst en vooral dank aan iedereen voor de forum. Het was echt lang geleden dat ik jullie niet gelezen heb. Ik heb vergeten hoe groot de steun hier is. Het is echt tof om jullie moed, kracht en positiviteit te lezen. Ik wou eigelijk ook vragen als jullie ook frustraties hebben? Ik voel mij soms heel schuldig als met jaloers ogen aan een zwangere bekijk of als ik op bezoek ga voor de geboorte van mooie kindjes bij vrienden. Ik schaam mij soms en vraag ik mij als jullie die zelfde gevoelens hebben?
Ik vraag mij ook af als er twijfel is in het koppel? Fertiliteit problemen, heben wij die beide soms maar meestal is er maar een. Voel je je soms slecht omdat je partner zou misschien kans hebben om kindjes te krijgen als hij met een andere is?

Dank je wel voor de reacties

Jal

RB
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 juni 2008, 17:42

Bericht door RB » 30 juni 2008, 17:49

Dag Jal,

ik ben nieuw op deze site,
maar ook ik heb heel veel twijfels en frustaties; in ons geval is het inderdaad ééntje met het probleem (mijn partner) en ookal houd ik heel veel van hem, ik voel me er heel erg verdrietig om dat hij mij geen kindje kan geven... wat niet weg neemt dat ik heel veel van mijn partner blijf houden en hem zeg en laat voelen dat hij zich daar niet slecht om hoeft te voelen; het leven is nu eenmaal niet eerlijk...
Ik kan dus wel begrijpen dat je je slecht voelt, maar weet dat partners heel veel liefde over hebben voor elkaar!

Ik hoop je hiermee een beetje op te vrolijken?

Jal
Berichten: 39
Lid geworden op: 8 december 2007, 17:23

Bericht door Jal » 1 juli 2008, 23:11

hey RB,

dank je wel voor je eerlijke antwoord, ik denk ook dat het gezond is om onze frustraties te uiten. maar ben akkoord dat de liefde sterker wordt en de relatie zekerder.

mvg

RB
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 juni 2008, 17:42

Bericht door RB » 3 juli 2008, 17:36

Jal,

Heb je al de tabblads van de site gelezen?

Er staan een aantal interessante zaken (vind ik, maar ja, ik het het nog maar pas ontdekt, hé)bij 'delen', oa. je relatie ed.

Heb jij mensen waarmee jij hierover kunt praten (face to face)?

Jal
Berichten: 39
Lid geworden op: 8 december 2007, 17:23

Bericht door Jal » 3 juli 2008, 19:58

Hey RB,


Heb je al de tabblads van de site gelezen? Wat is het en waar te vinden?

Heb jij mensen waarmee jij hierover kunt praten (face to face)? Natuurlijk, eerst in de koppel, familie en vrienden. Maar denkk het is nooit hetzelfde en denk beter om verhalen te delen met mensen dat in dezelfde situatie zijn, vind je het niet?

Jal

RB
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 juni 2008, 17:42

Bericht door RB » 4 juli 2008, 9:21

Jal,

bij 'verwerken' hier bovenaan - je hebt de tabbladen:
'over ons' - 'begrijpen' - enz...
als je op 'verwerken' klikt krijg je links volgende items:
'jezelf' - je relatie' - je omgeving' - enz...
daar kan je op klikken en dan vind je hieop meer informatie.

maar eigenlijk vind ik de hele site van de verdwaalde ooievaar wel zeer goed!

en inderdaad, delen met mensen in dezelfde situatie is inderdaad ook goed :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten