afleidingsmaneuvres: verbouwingen!

Adoptie Forum
Plaats reactie
EfenEn
Berichten: 1167
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 15:54

afleidingsmaneuvres: verbouwingen!

Bericht door EfenEn » 22 november 2007, 11:51

Hey Caroline,

Juist terug van vakantie zijn we al weer volop bezig met vanalles in huis qua verbouwingen te regelen. Nu zijn we naarstig offertes aan het verzamelen voor de rennovatie van onze voorgevel. Heeft de collega van je man tijd denk je voor ons? We zijn heel geïnteresseerd in wat die man ons te bieden heeft. Daarbij moet het allemaal op redelijk korte termijn gebeuren, omdat we nog maar een beperkte tijd in aanmerking komen voor de Vlaamse rennovatiepremie.

Laat je iets weten!

Dankjewel!!

Caroline
Berichten: 26
Lid geworden op: 8 oktober 2007, 20:35

Bericht door Caroline » 22 november 2007, 14:54

Hey EfenEn,

Ik heb het hem gevraagd maar ik denk dat hij geen tijd ga hebben, als ik er hem van sprak heeft hij gekeken in zijn agenda en dat zat zeker al volledig vol tot einde April 2008 en op de koop toe zit hij momenteel in echtscheiding verwikkelt zodat hij ook tijd moet vrij maken voor zijn kindjes.
Ik weet niet hoelang je nog tijd hebt voor u premie's,maar ik zal het hem zeker nog eens vragen.

Groeten

Joost

EfenEn
Berichten: 1167
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 15:54

Bericht door EfenEn » 22 november 2007, 15:07

Voor ons zou het moeten gebeuren, uitgevoerd en betaald voor einde 2008. Maar vermits er zoveel vakmensen in de bouw zo vol geboekt zitten, zijn we nu inderdaad al aan het zoeken.
April e.v. zou dus zeker nog gaan voor ons Je mag het hem zeker eens vragen, maar als hij het zelf niet zit zitten, moet je zeker niet aandringen of zo. Het is gewoon wel fijn als we wat meerdere opinies en offertes kunnen vergelijken natuurlijk!

Nog eens bedankt!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten