Wachttijd invullen

Adoptie Forum
Plaats reactie
Aline
Berichten: 322
Lid geworden op: 10 mei 2007, 9:19

Wachttijd invullen

Bericht door Aline » 14 mei 2009, 7:27

'k dacht laat ik eens een nieuw topic opstarten.
Nu ben ik met drastische verbouwingen bezig, studeer ik nog voor pedicure en werk ik full time.
Normaal valt dit allemaal weg in de zomer behalve m'n werk uiteraard.
Maar dan begint het voor ons pas het grote wachten.

Ik heb zo zitten te denken, wat kan ik doen om niet in een zwart gat te vallen, uiteraard veel genieten van't vernieuwd huisje ....

Nu .... Hoe vullen jullie de wachttijd op? Doen jullie iets speciaals, cursus of wat dan ook?
Misschien word het een fun-topic :D

EfenEn
Berichten: 1167
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 15:54

Bericht door EfenEn » 14 mei 2009, 8:34

Hey Aline, wij verbouwen om de wachttijd in te vullen :D :D . En eerlijk waar, dat is het zowat. Ons dossier is net afgerond en binnen, en de werken gaan beginnen bij ons in huis. Volgend jaar in september zou ik wel graag beginnen aan een cursus digitale fotografie. IK heb al eens photoshop gevolgd, maar nu wel ik graag mooie foto's kunnen trekken. En met kindjes in aantocht zeker ! Maar zien hoever de verbouwingen dan gevorderd zijn en of ik er tijd voor ga hebben.

TC
Berichten: 896
Lid geworden op: 29 mei 2007, 11:43

Bericht door TC » 14 mei 2009, 9:14

Hier hebben we veel uitstapjes ingepland...
Gewoon "weg" zijn.

Afspreken met vrienden, es gaan wandelen hier of daar, cinema, cursus hondendressuur, ...

Ook het kamertje hebben we tijdens de wachttijd ingericht, want af en toe es dromen mag toch ook wel he! ;-)

EfenEn
Berichten: 1167
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 15:54

Bericht door EfenEn » 14 mei 2009, 9:19

Tabitha schreef:Hier hebben we veel uitstapjes ingepland...
Gewoon "weg" zijn.

Afspreken met vrienden, es gaan wandelen hier of daar, cinema, cursus hondendressuur, ...

Ook het kamertje hebben we tijdens de wachttijd ingericht, want af en toe es dromen mag toch ook wel he! ;-)
Absoluut, dit gaat ook een deel zijn van onze verbouwingen :D

Eefken
Berichten: 115
Lid geworden op: 10 maart 2009, 14:41

Bericht door Eefken » 14 mei 2009, 16:15

Hier zal het idd voorlopig bezig houden zijn met de nodige administratie en het M.O. uiteraard. Maar eens de wachttijd begint te lopen, zullen we idd ook vooral de verbouwingen eens wat verder zetten, want die hebben we de laatste jaren een beetje laten aanmodderen. En ja hoor, zoals bij Elke en Tabitha gaat het idd ook het klaarmaken zijn van de bovenste verdieping ... slaapkamers die we dan eindelijk hopen te kunnen vullen. (of toch al eentje althans) :D
Dit jaar houden we ons nog even bezig met onze trouwvoorbereidingen, maar nadien volgt er ook even een periode waarin we niet veel kunnen doen ... maar ik denk in die tijd mss wel een beetje aan mn lijn te gaan werken :lol: 8) want helaas hebben die afgelopen jaren stress en mmm er 10 kg bijgedaan :roll: Zullen die er eens snel weer afkloppen se :P :lol:

Groetjes,
Eef

D
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 maart 2011, 15:38

Bericht door D » 4 maart 2011, 15:46

Dag medewachtende,

Onze weg naar ons kleine wondertje is nog lang.
Om een gezin kompleet te maken willen we later nog een adoptie starten. Maar dit gaat dan nog langer duren.

We willen nu zeker wachten op ons kleine wonder.
Soms denken we om bij de tweede de wachttijd te verminderen door een tweede kindje een thuis te geven onder de vorm van pleegzorg.

Hoe zijn de meningen hierover???
Adoptie en pleegzorg zijn een hemelsbreed verschil hoe zal dit voor de kinderen zijn???

anneke80
Berichten: 156
Lid geworden op: 20 september 2009, 14:05

Bericht door anneke80 » 6 maart 2011, 20:27

Momenteel wachten we nog op ons uiteindelijke vonnis. Vrijdag hebben we te horen gekregen dat dit op 30 maart zal vallen! :)
De wachttijd vullen we voorlopig nog met onze gewone dagdagelijkse beslommeringen. Afspreken met vrienden en/of familie; met z'n twee leuke dingen doen; op vakantie gaan; ...
Als we eenmaal op een wachtlijst komen zal daar dan ook wel "kamertje inrichten" bijkomen. :-)
Maar voorlopig dus nog niet al te veel dingen anders doen... :-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten