FIAC aanmeldingen

Adoptie Forum
Plaats reactie
Caro82
Berichten: 65
Lid geworden op: 14 mei 2009, 10:35

FIAC aanmeldingen

Bericht door Caro82 » 14 mei 2009, 10:42

Hallo!

Wij zijn momenteel wachtende op een plekje op de wachtlijst van Ethiopie. Van RoH weten we dat deze in september/oktober (hopelijk)weer opengaat.
Bij FIAC staan we op de pré-wachtlijst (aanmeldingsformulier opgestuurd half maart). Weet iemand hoe snel het daar vooruit gaat, en hoe de toewijzingen daar verlopen.
We weten niet of we ons nog aan weken of maanden moeten verwachten, vooraleer we daar een plaatsje kunnen bemachtigen.
Groetjes Caro

EfenEn
Berichten: 1167
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 15:54

Bericht door EfenEn » 14 mei 2009, 11:03

Hey Caro, weten jullie hoeveel wachtenden er voor jullie staan op de aanmeldingslijst?

Vrienden van ons hadden zich begin januari 2009 aangemeld op deze lijst, zij stonden 2de op deze lijst en hadden hun intakegesprek op 3 april. Wij staan sinds 1 april op de wachtlijst en ik als ik het goed voorheb zijn er sinds 1 april 3 toewijzingen geweest.

Hopelijk heb je hier iets aan?

Caro82
Berichten: 65
Lid geworden op: 14 mei 2009, 10:35

Bericht door Caro82 » 14 mei 2009, 11:17

Hoi,
Staan jullie dan sinds april op wachtlijst of de aanmeldingslijst?
Ik heb er geen idee van hoeveel er nog voor ons staan (op de aanmeldingslijst).
Toen wij ons half maart aanmeldden waren er net 10 koppels opgeschoven van de aanmelding- naar de wachtlijst, waarschijnlijk waren jullie vrienden daarbij.
Ik hoop dat na 10 toewijzingen, er weer 10 koppels opschuiven, en hoop een heel klein beetje dat we daarbij zijn. Maar eigenlijk denk ik niet dat dit realistisch is.
Het moeilijkste is dat je er zo weinig van weet, maar
alvast bedankt voor je antwoord, nu weet ik toch al ietsje meer :)
Groetjes Caro

EfenEn
Berichten: 1167
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 15:54

Bericht door EfenEn » 14 mei 2009, 11:24

Sinds 1 april staan we op de wachtlijst. We hadden ons intake gesprek op 13 februari dit jaar.

Misschien kan je eens bellen of mailen naar FIAC om te weten waar je nu staat? Van half maar tot nu is al 2 maanden, he, dan ben je zeker niet opdringerig :D . Misschien kunnen ze je nu een idee geven wanneer je ongeveer zou kunnen doorschuiven?

Caro82
Berichten: 65
Lid geworden op: 14 mei 2009, 10:35

Bericht door Caro82 » 14 mei 2009, 13:28

Hey,
Bedankt voor het duwtje in de rug.
'k Heb gebeld naar FIAC, en ze waren bezig met aanmeldingen van februari. Ze zeiden dat het er dus nogal goed uitzag voor ons.
Hoe lang we nog moeten wachten konden ze natuurlijk niet vertellen, mr kom, we weten toch al iets meer he.
Daag, Caro

EfenEn
Berichten: 1167
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 15:54

Bericht door EfenEn » 14 mei 2009, 13:47

Caro82 schreef:Hey,
Bedankt voor het duwtje in de rug.
'k Heb gebeld naar FIAC, en ze waren bezig met aanmeldingen van februari. Ze zeiden dat het er dus nogal goed uitzag voor ons.
Hoe lang we nog moeten wachten konden ze natuurlijk niet vertellen, mr kom, we weten toch al iets meer he.
Daag, Caro
Fijn! Nu weet je inderdaad iets meer, en dat het wel degelijk opschuift, he!

dromerke
Berichten: 32
Lid geworden op: 9 februari 2009, 8:42

berichtje

Bericht door dromerke » 7 juni 2009, 7:34

Hallo Caro, ik heb je een paar dagen geleden een pb gestuurd. Kan je even kijken in je berichtjes aub?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten