centjes

Adoptie Forum
Plaats reactie
barbara despeghel
Berichten: 46
Lid geworden op: 2 februari 2009, 18:17

centjes

Bericht door barbara despeghel » 20 augustus 2009, 10:10

hey,

Wij moeten nog naar de rechtbank gaan om alles te starten. Maar het volgende houd ons tegen.
We hebben maar 1 inkomen. We komen rond en met kinderen moet dit ook lukken. We zullen wel geen luxe leven kunnen bieden maar dat hoeft ook niet.
Ik doe enorm veel moeite om werk te vinden maar omdat ik fysisch beperkt ben is dat niet makkelijk. Ook ander werk is moeilijk omdat de meeste bedrijven niet graag veel tijd steken in het u aanleren van nieuwe dingen. Ik hoop dat hier verandering in komt maar het zal niet makkelijk zijn.

weet iemand of dit t en probleem?geeft??

Barbara

EfenEn
Berichten: 1167
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 15:54

Bericht door EfenEn » 20 augustus 2009, 11:45

Hallo,

Bedoel je voor het maatschappelijk onderzoek? Dat denk ik zeker niet. Als je alle basisvoorzieningen hebt, en dat zal wel, is dat zeker geen probleem.

Voor de landen van herkomst, allez, toch voor Ethiopië; moet je je loon aantonen. Ik heb geen idee of ze ergens een grens leggen, of zo. Ik denk het eigenlijk niet, en zelfs dan nog, zal dat wel geen probleem zijn.

Want ja, wat is ook een luxeleven? Wat is 1 loon? We werken met 2 voltijds, en moeten het ook rustig en basis houden. En luxe? wat houdt dat in, he?

Maak je maar niet te veel zorgen, en je moet je vooral niet verdedigen of zo. Iemand die voltijds thuis is voor de kinderen, is ook luxe en veel geld waard in mijn ogen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten