hoe verder na uitspraak vonnis

Adoptie Forum
Plaats reactie
floesje
Berichten: 39
Lid geworden op: 5 oktober 2009, 18:50

hoe verder na uitspraak vonnis

Bericht door floesje » 27 oktober 2009, 20:26

hallo,

Ik heb een vraagje. Wij zijn vandaag naar de rechtbank geweest voor ons vonnis. Nu hebben wij ons ingeschreven voor de volgende infosessie bij het kleine mirakel op 17/12. We kunnen in de namiddag ook al op intakegesprek als zij alles al hebben ontvangen, dus het vonnis en verslag openbaar ministerie. Hoe lang moet je daar opwachten en wordt dit naar ons gestuurd of naar kind en gezin, want we moeten ook kind en gezin op de hoogte brengen voor welk bureau we gaan, maar nu weet ik niet meer precies wat ik moet doen? Stom hé, maar ik vind het nergens duidelijk terug.

EfenEn
Berichten: 1167
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 15:54

Bericht door EfenEn » 28 oktober 2009, 8:50

Hallo,

Het vonnis zelf wordt meestal snel verstuurd naar jou, en ook naar Kind en Gezin. We hebben, toen wij ons vonnis hadden, dit doorgefaxt naar K&G en laten weten dat ze dit mochten verzenden naar FIAC. Dit was blijkbaar ook al voldoende.
Het verslag van het openbaar ministerie (OM) duurt wat langer. Bij ons kregen we 3 weken na ons vonnis een brief dat het verslag van het OM was verzonden naar K&G. K&G stuurt dit dan automatisch door naar het adoptiebureau dat je al had doorgegeven om het vonnis naar toe te zenden. Maar bij sommige rechtbanken laat dit verslag soms heel lang op zich wachten, heb ik al gemerkt.

Succes!!

floesje
Berichten: 39
Lid geworden op: 5 oktober 2009, 18:50

Bericht door floesje » 28 oktober 2009, 19:29

bedankt voor je antwoord EfenEn!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten