Draagmoederschap, ICSI hulpvraag

Adoptie Forum
Plaats reactie
CarmenICSI
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 december 2009, 21:56

Draagmoederschap, ICSI hulpvraag

Bericht door CarmenICSI » 17 augustus 2010, 13:50

Inmiddels 2 ICSI pogingen en 1 cryo TP gehad...allemaal mislukt. We komen uit Nederland en hebben vanuit de verzekering nog maar 1 poging. We zijn dus helaas al verder aan het denken. Adoptie is voor ons geen optie door de leeftijd van mijn man. Nu zitten we te denken aan draagmoederschap. Mijn zus heeft aangeboden ons embryo te willen dragen ( die we wel aanmaken, al zijn het er niet veel)Ik heb dus iemand die onze draagmoeder zou kunnen zijn....maar dan. STEL we besluiten onze laatste embryo's bij mijn zus terug te plaatsen. Hoe gaat zoiets in zijn werk? Wie heeft daar ervaring mee? Ik begreep dat mijn zus dan na de geboorte het kindje moet aangeven en wij ons eigen kindje moeten gaan adopteren. Mag je het dan wel al mee naar huis nemen na de geboorte, of moet het bij mijn zus blijven tot we de adoptie rond hebben? Kan een adoptie in dit geval ook afgewezen worden? Ook als mijn zus afstand doet en het aan ons wil "geven" ? Kortom, weet iemand mij meer te vertellen hierover? Alvast enorm bedankt.

connydb
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 augustus 2010, 16:40

Bericht door connydb » 19 augustus 2010, 16:43

Hoi,
Ik begrijp je helemaal. Wij hadden hetzelfde namelijk. Embryo`s goed,maar wil niet innestelen ofzo??
Hebben 3 ICSI `s gehad zonder succes. Heb dus aan mijn arts gevraagd of draagmoederschap ook kon, dus ons embryo bij iemand laten plaatsen. Maar helaas krijgen we daar geen indicatie voor. Dus het mag niet. Dit kan alleen als je geen baarmoeder hebt, of je niet zwanger mag worden ofzo..
Dus denk helaas ook voor jou dat het niet mag.
succes de laaste poging ieder geval.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten