graag meer info over adoptie uit polen

Adoptie Forum
Plaats reactie
km
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 februari 2011, 8:45

graag meer info over adoptie uit polen

Bericht door km » 10 februari 2011, 8:50

Hallo iedereen,

wie heeft er ervaring met adoptie uit polen?en kan ons hier meer info ove geven eventueel jullie blog ofzo?en de kosten enz...
alvast bedankt hoor
ps wij zijn van west-vlaanderen :)

Ann S
Berichten: 64
Lid geworden op: 9 januari 2010, 22:39

Bericht door Ann S » 10 februari 2011, 9:46

Het Kleine Mirakel werkt samen met Polen. Ik denk dat je best met hen contact opneemt. Ze zijn er erg vriendelijke aan telefoon en geven je vast antwoord op al je vragen. Ze hebben ook een website waar je al wat informatie op vindt: www.hetkleinemirakel.be

Veel succes,
Ann

verena
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 juni 2008, 20:56

Bericht door verena » 10 februari 2011, 13:10

Idd best contact opnemen met HKM. Toen wij uit Polen adopteerde was de procedure, kostprijs,wachttijd heel anders dan nu. Ik vrees dus dat mij info niet correct zou zijn.

Wat ik wel kan zeggen.. Wij hebben een schat van een zoontje :D
gr
Verena

km
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 februari 2011, 8:45

Bericht door km » 10 februari 2011, 14:59

hallo verena,

had jij een blog om eens op te kijken?
dank je :)

verena
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 juni 2008, 20:56

Bericht door verena » 11 februari 2011, 21:21

hallo,

Toen hebben we idd een blog bijgehouden maar ondertussen is dei blog niet meer in gebruik.
Een aantal mensen (ook enkelen van hier op het forum) hebben ons verhaal toen kunnen volgen maar we hebben altijd de intensie gehad om die te stoppen bij onze thuiskomst.
Als je nog vranen hebt over iets zal ik die beanwoorden zo goed als we kunnen maar de grote 'privé' lijnen worden in onderling overleg nu grotendeels privé gehouden.

Met foto's van ons zoontje of ons verhal ben je trouwens niks in je verdere procedure. Elk kind en elke andere procedure is gewoon helemaal anders.

Ons kindje had/heeft een redelijk medisch dossier (zoals veel Poolse adoptie kinjes. Ik kan enkel zeggen, laat je er niet door afschrikken, wij hebbe echt een schat,droom van een zoontje

g
Verena

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten