Afgelopen?

Adoptie Forum
Plaats reactie
Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Afgelopen?

Bericht door Loeki » 17 september 2011, 6:57

Op het eerste zicht zou het ver van mijn bed kunnen zijn maar dat is het niet. Wij hebben mss wel een kindje en tweede onderweg maar we weten wel wat 't is om lang, te lang te moeten wachten en bang te zijn dat 't misschien nooit goed komt...

Een kennis van mij (kga niet teveel in detail treden omwille van anonimiteit) is al 20 jaar bezig met kindjes krijgen (heb ik van horen zeggen). Ze was ook bezig met adoptie (binnenlands of buitenlands geen idee). Ze heeft net te horen gekregen dat het "voorbij" is. Ze krijgen geen kindje. Omdat ze al een dagje ouder is (het zou me verbazen moest ze ver over de 40 zijn) en omdat ze denken dat ze het kindje teveel zou verwennen (huh???? is dat nu een reden om iemand een kindje te weigeren)

Ik ken haar niet echt maar ik zie haar wel bijna elke dag. En ik weet dat ze dol is op kindjes en er heel goed voor zorgt. Er circuleert nu in de buurt een petitie om haar te steunen. Natuurlijk teken ik, maar is er dan helemaal niks "echt" dat je kan doen?

Hoe kunnen ze nu mensen die (in mijn ogen althans) zo'n goeie mama zouden zijn (ik ken de potentële papa niet, weet ook niet of die er is, maakt niet uit) geen kindje gunnen? Terwijl er iedere dag mensen zijn die per ongeluk kindjes krijgen.

't Is ZO oneerlijk!! :cry:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten